Wednesday, March 25, 2015

Sunny day





 As I promised, my new fashion post is here! I have so much going on right now, and slowly I will be posting here! So, nowadays is very sunny here in Belgrade, it’s still cold but with a little sunny everything is better! I noticed that every girl here were a black leather jacket with black leggings and its boring. It is too many black! So I wore my new beautiful gray/blue leggings suitable with everything btw, I paired it with white shirt with blue stripes (stripes are so trendy nowadays) and a beige leather jacket from stradivarius and my fav zanotti sneakers.
*** 
Kao što obećah, novi post je tu! Trenutno mi se mnogo toga dešava, ali kao i o svemu, bićete obavešteni! Polako se izmililo Sunce, još uvek je hladno ali malo Sunca je dovoljno da nam bude lepše (čak iako je to ono varljivo). Moram da kažem da sam primetila da ovde devojke nose crnu kožnu jaknu sa uskim crnim pantalonama i to mi je mnogo dosadno! Previše crne. Obukla sam moje predivne nove pantalone koje su nekako mekane i boja im je neodređena tako da idu uz sve! Uparila sam ih uz belu košulju na pruge koje su sad jako popularne, i bež jakicom iz stradivarijusa i omiljene naravno, patike zanotti.

I ware:

white shirt with blue stripes terranova
gray/blue leggings New Yorker
beige leather jacket Stradivarius
 brown watch  Parfois
louis vuitton bag ( similar)
 sunglasses  ray ban
sneakers zanotti (similar)
 

No comments:

Post a Comment