Thursday, June 25, 2015

Iz Prve Ruke/Firsthand

 Shodno mom slobodnom vremenu, ovo su neke nove rubrike koje uvodim na mom blogu, a inspiraciju sam dobila upravo čitajuči druge blogove i iskustva o odredjenim proizvodima. Želim da i ja sa Vama podelim neko svoje iskustvo, i možda pomognem ili otkrijem i Vama nešto novo! Nisam želela da se to zove neki favorit nekog meseca, jer nekako nije to moja šoljica čaja, što bi rekli englezi. Htela sam da to malo bude opuštenije kako bi što više Vas komentarisalo jer poenta je da razmenjujemo iskustva i mišljenja!
Zato se ovo i zove iz prve ruke, tako da sam tako i slikala, i dosta je 3 proizvoda, nekad će to biti kozmetika a nekad, nešto drugo, zavisi šta mi se bude dopalo. Očekujte svašta! Pitajte, predlažite i komentarišite a ja ću se truditi da odgovorim što je moguće brže!

***
Because I have much more free time I decided to start something new! I get the inspiration by reading yours blog posts and sharing experiences about some products that U used or like a lot. And I want it 2! To share my experiences and reading yours! I didn't want to call favorite stuff by month because it isn't my cop of tea..I hardly get any favorites :) I wanted it to be simple so everybody can join and share what they think, so it will be only 3 products in one post, from the first hand by me :) U can expect anything (make up, or drugstore products) Feel free to ask anything and subscribe :)





Ovo je sa sve koji nisu zadovoljni svojom hidratacijom kože ili kome je koža sklona perutanju/isušivanju. Da, ne zove se džaba 7 u 1. Ja bih rekla da ona radi malo više od hidratacije, mislim da je odlična i za celulit i strije, pa toplo preporučujem svima da i ovo uvrste u svoju negu posle kupanja :) Naravno da ništa neće nestati samo posle jednog mazanja, ali će bar biti malo bledje (kada pricamo o strijama postoje one koje se odstranjuju laserski i one koje se mogu barem malo ukloniti kremama i redovnom hidratacijom a to su one koje nisu starije od 12meseci). Jako se brzo susi na koži, ili je moja samo jako suva, nemasti se kada je namažete, nemate onaj osećaj da morate da sačekate da se osuši pa onda da se obučete, jako lepo miriše, krajnje opuštajuce, onako na kozmetku, nema neku aromu voća ili tako nečega, samo je krema, puderastog mirisa! Ja sam je dobila još za novu godinu možete da zamislite koliko sam štedljiva sa njom, obožavam je stvarno! Kod nas se može kupiti u DIVA parfimerijama. Da li ste i vi koristili ovu kremu, kakvi su vaši utisci?
***

This is for ppl who isn't satisfied with hydration of your skin or someone whose`s skin dries out quickly. And yet they don't call it 7in1! I think that the cream is more then just hydration of your skin, it is very good for stretch marks ( there are some stretch marks that can be removed if they are not more then 1year old) Ofc there are no cure for just one time put the cream on skin..but it helps if u use daily so I highly recommend it after bath :) When u put it on the skin it dries very quickly (or my skin is too damaged) u don't have this feeling like u have to wait until the cream is dry on your skin, it smells so good very puffy and fluffy :) with no fruits smells or something like that. I am relay adore this cream, have u try this, do u like it?

Znam da verovatno svi znate za ovaj šampon to je Lorealova serija elseve i ovo je šampon za suvu i oštećenu kosu. To sam nedavno uzela jer sam sama radila ombre, kupila sam blanš i hidrogen pa mi je na krajevima kosa malo kruta kao slama, zadovoljna sam inače sa svojim svetlijim pramenovima! Meni se mnogo dopada miris ovog šampona to je prvo što primetim kada operem kosu, zaista je jak i ponekad kad zurim dovoljno mi je samo da je jednom operem i imam volumen, sto recimo kod šaume nemam (iako oni reklamiraju taj volumen efekat, to kod tog sampona ja nisam ni primetila kolko kog ovog) Sjajan je takodje za kosu koja se često vezuje u pundju ili rep, jer je anti breaking :)

***
I know that probably everybody knows this shampoo it is Loreal Elseve series of shampoo and this one is for damaged hair. I have recently died my hair in ombre. I have bought Bleaching and hydrogen for the ombre and my roots are a little like hay, I am satisfied with my DIY ombre anyway! This shampoo smells so good and I am seeing the difference in volume too(although it not volminazer shampoo). It is great for hair that u everyday put in ponytail or bun because its  anti breaking :)


I poslednji proizvod za danas je predivna FA kupka! I moram da kažem da ja sve FA proizvode obožavam a naručito dezedoranse! Ovo je kupka sa jasminovim cvetom i nekim svetlucavim uljem, miris je blag i onako ženski, struktura je blago gelasta, a ako pravite kupku stavite je kada u kadi jos uvek teče voda iz česme tako ćete dobiti sjajnu penu i brdo mehurića :)
***
And the last one for today is wonderful FA bath! I have to say that I simply adore all FA products especially deodorants! This is foam bath with Jasmine and some shiny oil, smells is very light and feminine, the structure is lightly gelly and if u make bath make sure u put the FA magic oil in water when sink is still on, u will get lovely bubbles :)  

I to bi bilo sve od mene za ovaj post, da li vam se dopada, obavezno napišite komentar!
Vidimo se uskoro ljubim vas!

And that is all for this post, if u like it pls put some come!
C U soon Kiss!     

53 comments:

  1. Prva dva proizvoda nisam još uvek probala, ali pri prvoj kupovini dolaze u moju korpu. ^_^ FA kupke zaista volim zbog njihovog mirisa i divnih mehurića, a ni ostali proizvodi ne kaskaju, po kvalitetu, za ovom divnom kupkom.
    P.S.: Odlična je ideja za post. ^_^

    pametnodete.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thanks for the review!! They all sound amazing.
    Xo

    http://www.sweetsimpleday.com

    ReplyDelete
  3. Love this post<3 I want to try them out you have the best blog thanks for sharing
    follow for follow?:)

    xoxo
    http://hilarynirvana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great. Thanks for sharing.
    KSS
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.pt/2015/06/marvao-ciudad-medieval-del-alentejo.html

    ReplyDelete
  5. These look like great products! thanks for sharing!

    lifeisashoe

    ReplyDelete
  6. looks like it's gonna smell divine :)

    ReplyDelete
  7. I ve tried l Oreaa shampoo it s so great!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    ReplyDelete
  8. Divan ti je blog,zapratila sam te,zaprati i ti mene

    mylifemoments123.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odličan post! Pratim te. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super post i proizvodi <3!Zapratila sam te,mozes i ti mene <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Very lovely post :)
    xoxo Antonella
    beautylove7694.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super je ovo 7 u 1 .Ovo je jedini blog na kome sam pročitala nešto o strijama toliko iskreno. Imam ih, i meni je pomoglo m-a-s-l-i-n-o-v-o ulje i puuuno vode.Isto tako,ovo će zvučati malo čudno ali nakon dugog kupanja u bazenu,moje strije su bile mnooogo bledje.hidratacija i sa unutrašlje i sa spoljašnje strane,garantujem da će pomoći. Za ovo ne znam tačno ali govorim šta je meni pomioglo ;) Super je blog! Zapratila sam ga ;)
    ♥Kristina
    Poseti i moj blog ako hoćeš :)
    http://vrgov.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. moguce da su od hlora izbledele malo, ja sam takodje koristila saljicev melem bas za strije i nista mi nije pomoglo ni malkice!
      Hvala ti zapraticu i ja tebe <3 :)

      Delete
  13. Moja sestra ima ogroman problem sa strijama i nije uspela nikako da ja resi. Mislim da ce ovo biti od velike pomoci , hvala ti najlepse. Inace blog ti je najbolji. Od citkog , ispravnog teksta preko svetlih , ostrih slika. Ponovo si opravdala ovih 165 citalaca ( po meni zasluzujes 10 puta vise). Bila bi mi ogromna cast da me zapratis . Ogroooman pozdrav lepotice samo nastavi da budes najbolja <3333

    Novi post na mom blogu :
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jao hvala puno za ovako divan komentar! Meni su strije samo malo bledje ali se idalje vide, moj savet je da se ne optereujemo zbog toga!
      i meni ce biti veliko zadovoljstvo da te zapratim <3333

      Delete
  14. Dopada mi se ova rubrika, sjajna je. Volim kada blogerke preporučuju neke super proizvode, jer mi to da ideju šta da kupim kada mi bude bilo neophodno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naravno to je i mene inspirisalo da napravim ovakav post! :)

      Delete
  15. Dopada mi se post jako :) zapratila sam te. xx http://glamdiamondxeo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odličan post, volim čitati recenzije nekih proizvoda jer se često znaju pronaći novi proizvodi. Pratim te. :-)

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Great products:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  18. Odlican post. :D Zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jako lep post.Sve si lepo objasnila. ☺♥
    Verovatno ću da kupim FA kupku ako mi se ukaže prilika. :)

    ReplyDelete
  20. odlican post! http://lamiyasworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Thanks for sharing!
    xx

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  22. Great products. Thanks for sharing. http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Prvi put sam na tvom blogu i oduševljen sam. Iako nisam baš neki beauty tip, ali znam kako treba izgledati dobar review post i tvoj je upravo to.



    New post on UNIQUEYEAH.
    uniqueyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Odličan post!! I slike su super!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super jeeee:))

    My blog: http://perfectfashiontime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Cool! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fab post! Thanks so much for visiting my blog, I am now following you on Bloglovin.

    Keisha xo
    www.chrysalisgals.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Thanks for sharing! I'll have to try!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Hi Isadora!
    Great post. Love it these products!
    Would you like to follow each other? I'd be so happy! :)
    Just let me know and I will be back here!

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Odličan post ! Zaista dobri proizvodi , iako nisam sve probala (čula sam dosta dobre stvari o njima). ♥ Inače mi se baš dopada tvoj blog i samo tako nastavi ! ♥

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ovaj sedam u jedan proizvod mi bajno zvuči, morati ću ga potražiti.

    ReplyDelete
  32. Hvala na preporuci. Prva dva proizvoda jos uvek nisam isprobala ali ovaj treci jesam, savrsen je! :)
    Post je divan , pratim te

    Novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/
    Ako ti se svidja blog uclani se. :)

    ReplyDelete
  33. Elvive shampoos and Fa shower gels are nice quality and smell lovely.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ReplyDelete
  34. Awesome post! Have a wonderful Wednesday dear! :)

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM / Facebook / Bloglovin

    ReplyDelete
  35. I love L'oreal shampoos! Their hair products in general are always good.

    Tasha
    http://glimmeringshadows.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Sjajan post, i blog ti je super. :)

    Pogledaj moj novi post, i ako ti se sviđa zaprati me. <3
    http://myfdiaary.blogspot.com/2015/07/would-you-rather-tag.html#comment-for

    ReplyDelete
  37. Ooh I haven't tried any these but I will keep an eye out for them :) xx

    ReplyDelete
  38. thanks you so much for the lovely comment
    it means so much <3
    your blog is nice too
    hope you like my newest post as well <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    ReplyDelete
  39. I love L'Oreal shampoo!!!
    I'm already following you via GFC, I hope you will do the same!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete