Tuesday, July 14, 2015

Iz prve ruke/ Firsthand



Zdravo svima, na redu je post iz prve ruke, de pišem o proizvodima koje sam probala i koje zaslužuju svaku pohvalu!
Ne radim ih mesečno, već po potrebi, kako šta kupim, otprilike, znate već da sam pričala o tome..
Pre nego što počnemo, kako Vam se svidja kaver slika, ako ste je možda prepoznali, ona je sa mog instagrama!

Hello my dears! Its turn for firsthand post about products, for today I am writing about beauty and products that I like to use! But before we began, I have to ask U, do u like the caver photo? Is it familiar to u, yes its from my instagram!


Prvi na redu je je anti celulit gel, jer je leto u toku i jer niko ne treba da se oseća nesigurno u svom telu! Ja sam se uverila da je ovo najbolji gel za celulit, kao i da, ću ga ja uvek imati, LOL! Lep je, lepog mirisa, brzo ga upije koža i ono zbog čega mi se sviđa, je to što kada se namaže, koža jedno vreme bude čvršća!

First of all is anticell gel because its summer time and time for everybody to feel good in their own skin! I was convinced that ivy is the best for cellulite, and ofc that I would always have that no matter what, LOL! Nice cream, beautiful smell and whats the more important, when applying to skin skins becomes firmer!


Druga stvar je vodica za ispiranje usta, za beo osmeh, nisam pristalica izbeljivajnu zuba nekim skupocenim tretmanima, osim ako Vam tako ne kaže vaš zubar, ali najvažnije je da naravno održavatge higijenu zuba, bilo kojim sredstvom, ja sam asteru kupila u rodi a pre toga sam koristila i listerin i ono na o.. sad sam zab, ali uglavnom nema nikakve razlike osim što je listerin užasno ljut i preskup.

Second product is power white water! Ofc it hasn be that one, but it is important to pay attention and strong care with your teeth and that gorgeous smile!I have tried this one and I am very happy about it, before that I used Listerine and for me its too much spicy!



I poslednji proizvod za danas je nešto najslađe za kraj, a to je ova Garnier maska koju po ko zna koji put kupujem! Ja se bukvalno kunem u nju, odlična je i moje lice koje je inače imalo mnogo bubuljica je potpuno promenilo, i stvarno je tačno za 7 dana lice bude lepše! Na proizvodu piše da se na licu drži 3min, ali ja sam je držala 20min. U pitanju je termo maska, pa će te imati osećaj kao da vam je jako toplo na licu, ona se ne steže, što vam omogućava da brbljate ako ste pričalica kao ja, ovo će vam se svakako dopasti!

And the last one for today is my fav and that is purifies the pores deeply face mask by Garnier which I have bought many times and is has been so helpful to me that I recommended for everybody! My face is relay changed and I don't have so many pimples on the face anymore! They sad it only takes 3min on face, but I used like 20min always, it is thermal mask and when U put it on the face u have that feeling of heat, and what I like the most is that mask doesn't dry on the face so u can shurlie talk as many as u like, like me :) 

To bi bilo sve za sada, kako vam se svideo post, pišite mi i pratite me!
O čemu bi voleli da pišem i sledeći put, predložite!
Vidimo se uskoro, ljubim Vas!

And that is all for today, how do u like the post, subscribe pls! 
 What would you like to write next time, suggest!
C U soon, kisses!

26 comments:

  1. good post :)
    http://myganeshapeace.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Ova Garnier maska je sjajna,moraću da je isprobam.
    Gde si kupila ovu masku?!

    Flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. nominovala sam te za This or That?tag.

      Delete
    2. kupila sam je u rodi, ali imas je u svakoj drogeriji :))

      Delete
  3. This all sounds really great!

    xo

    www.dylanasuarez.com

    ReplyDelete
  4. nice post!

    http://www.thefashionprincess.it/

    ReplyDelete
  5. That mask seems wonderful! I use a local eco mask made of mud, which is usually a huge mess, but so so efficient. Oh, and the cover photo is really pretty :)
    Also thanks for the lovely comment on my blog!
    -P.
    My blog: BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
  6. I don't know these products....thanks for sharing my dear! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    ReplyDelete
  7. baš super da ti je Gardnier maska pomogla, meni je u zadnje vrijeme lice puno prištića, mislim da je zbog sunca i vrućine....mogla bi i ja ovo probati.

    ReplyDelete
  8. Last product sounds great!
    xx

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  9. geat post!!! i love the 2ª product :)
    bjinhos, sandra http://color-sandra.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Vrlo zanimljivi proizvodi. Stvarno se mi svidja Garnier maska. Super post.

    LEJA

    ReplyDelete
  11. Nice products, we have similar but not the same here.

    xx Falasha

    Bite My Fashion ll Instagram ll Bloglovin'

    ReplyDelete
  12. A super mi je ovaj post,baš mi se sviđa tvoj čitav blog a posebno ovakvi postovi! :)

    ReplyDelete
  13. Divan post, probacemo poslednje definitivno, nadamo se da ce pomoci! :*


    http://bratzika994.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Sjajan post! Bas mi se dopadaju sva tri proizvoda na osnovu tvog opisa. Vec danas cu otici da kupim Asterino vodicu za ispiranje usta i ovu Garnier masku. Nadam se da cu ih pronaci. ♥

    P.S. GIVEAWAY je u toku na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/2015/07/its-giveaway-time.html

    ReplyDelete
  16. Odlican post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  17. Thanks for the reviews!

    www.spring2spring.com

    ReplyDelete
  18. Totalno mi treba neka maska za lice ! :D Suuuuper!

    ♥Kristina
    Find some blog tips on my blog:

    ••• http://vrgov.blogspot.com •••

    ReplyDelete
  19. I'm inlove with your photos and reviews Btw, would you like for us to follow each other via GFC? Leave a comment if you followed me already so I can follow you back right away. Let me know and lets keep in touch!

    Much love,
    -Eva Marie
    www.evaaguspina.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Loving this post, great beauty essentials!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Thanks for sharing, this products are very interesting! :)
    Have a nice week!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    ReplyDelete
  22. I need to try that mask! Looks great!

    Gina
    Pink Wings

    ReplyDelete