Thursday, July 2, 2015

Liebster award






Zdravo svima, danas ću vam malo pričati o ovoj nagradi za blogere, a to je LIEBSTER AWARD. Ja predpostavljam da ste svi već možda i čuli za ovu nagradu, jako je popularna među stranim blogerima, da biste je dobili potrebno je da vas neko nominuje, a najpre se odnosi na blogere koji su tek počeli da bloguju i koji imaju manje od 200pratilaca. Jedna vrsta tople dobrodošlice, da tako kažem.
Sve što je potebno da uradite kada vas neko nominuje je da se na svom blogu zahvalite osobi koja vas je nominovala i linkujete njen blog i takodje da nakon posta i vi tagujete 5 osoba (blogera) koji takođe imaju manje od 200pratilaca na svom blogu! Ne bi trebalo da prekidate ovaj krug! Pa da počnemo!

Hello everybody, today I am gonna write about LIEBSTER AWARD. I am shure u all know about that or heard in some way about it. In order to get this award u have to be nominated by some of bloggers who, as u, have lower than 200 followers on their blog. The rules are very simple, u just have to thank and link the blog of person who nominated you, and as u write the post, in very end u have to tag 5 persons who is also new in blog writing and also have fewer than 200 followers. U “break the chain”.So lets start!

Ja sam nominovana od devojke Ane, koja vodi blog onece upon a time i ovom prilikom želim da joj se zahvalim na nominaciji. A ovo su pitanja na koja trebam da odgovorim:

I have nominated by Ana from blog once upon a time and i wanna thank her for nominated me! And these are the questions I have to answer:

1. Zašto si osnovala blog? / Why I started to do blog?
Blog sam osnovala jer sam na neki način želela da, ne samo pišem o modi, već i da steknem neka nova poznanstva ili prijateljstva, zašto da ne. Blog je za mene jedan potpuno novi svet velikih mogućnosti i novih otkrića, a ja volim da istražujem i stalno otkrivam nešto novo!

I started to do blogging because I wanted to connect and experience with other bloggers and maybe start some new friendship, who knows, it is so great to have a friend on the other side of earth! This is for me new world and I like to explore a lot!

2. Oksfordsice visoke štikle ili papuče...? Creepers, Chunky heels or Birkenstocks?
Ja sam uvek za udobnost na prvm mestu, naručito ako trebate dugo da stojite u cipelama, tako da ovaj put to neće biti štikle iako mislim da u njima osoba najelegantnije izgleda. Volim i oksfordice, a najviše sa debelim đonom.

Well I am a conformist so if u have to were a shoe all day it would not be a high heel although in my opinion the person looks more elegant in heels. I would say creepers!

3. Koji trend ne podnosiš? Which trend do you hate?
Pa ja moram da priznam da volim da pratim sve trwndove iako finansijksi ne mogu da ih ispratim, ali nemam nijedan poseban koji ne volim.

I actually love to be a trendsetter, although I dont have enough money to spend on wardrobe that I want to have, but I have to say that for now I dont hate any trends.

4. Ako bi bila životinja koja bi bila i zašto..? I you where an animal, what would you be and why?
Bila bih ili patka ili pas zato što su to moje dve omiljene životije!
I would be dog or a duck because tere are mz fav animals! 

5. Koji je tvoj omiljeni modni brend? Which is your favorite fashion bramd
Moj omiljeni je definitnivno h&m zato što njihove stvari imaju pristupačnije cene od ostalih, odgovaraju mi njihovi brojievi kao da su po meni šiveni, što bi se reklo i nekako najviše stvari imam iz  h&m a.
We'll, definitely my fav is H&M because their prices are very good and mostly these brand I own in my closet!

6. Kako bi opisala sebe? How will you describe yourself?
Opisala bih sebe kao jako komunikativnu osobu, dobrog prijatelja i u princiou optimista sam, ne nisam sanjar, već optimista vi realisti,hehe.. Duhovita sam i ne zaklapam i najteže mi je da pričam o sebi jer bih zaista rekla previše!
I would describe myself as very honest person an optimist (not a dreamer you realists) :) The person who is loyal friend and who likes to talk so much I am witty as well :)

7. Ako je tvoja kuća u požaru, koje bi modne stvari ponela sa sobom
If your house were on fire, which fashion items would you save?
Da mi, ne daj Bože gori stan, uzela bih mobilni mog psa i fotoaparat, mislim da ne bih ponela nikakve modne stvari, već bi pohitala po neku pomoć.
If my house is on fire, dear God, I would grab my phone and dog and call the fireman! And in that case I wouldn't think about fashion.

8. Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu, koji bi to bio? 
 If you have the opportunity to work for a magazine what magazine would you pick? 
Mislim da sam negde to već spominjala, ako nisam, to bi bio Kosmopolitan. Tu sam prvi put bila pre dva meseca kada sam od njih dobila knjigu o Stivenu Dyobsu, po kojoj je snimljen i film, jer su mi objavili na instagramu fotku. Kada sam tamo došla, sve je ličilo na film Đavo nosi Pradu, jedan od mojih omiljenih filmova, prostor je prelem i fantastičan i na mene je Kosmo ostavio veliki utisak!

It would be Cosmopolitan! I have recently been there, when I have got the book about Steve Jobs life, u know that movie, right? And when I was getting there I saw myself like I was in movie The Devil wears Prada, one of my fav movies! The space there was beyond perfect!

9. Ako bi mogla da biras između Kardašijan i Džener koju bi izabrala? 
    If you have to be one of the Kardashian/Jenner who would you be?
    Kim.

10. Omiljeno jelo? What is your favorite dish? 
     Cezar salata, uvek!
     Caesar salad, always!

11. Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan autfit da nosiš uvek, kako bi izgledao?  
 If you where a cartoon character and you only have one outfit to wear all your life, what would it be? 
    Ovo je jako zanimljivo pitanje! Ako sam u crtaću onda bih bila princeza, definitivno, i imala bih krunicu ili tijaru sa šljokicama, i rozu haljinu! Imala bih dugačku kosu, svetlo braon uvek bi bila našminkana mislim da bih nosila baletanke, ali to nije ni bitno jer se od velike balske haljine nebi ni videlo. I najvažnije da ne zaboravim, imala bih princa! :)

Well, this is really interesting question! If I would have to be character in cartoon I would be a princess! I would wear a ball princess dress in rose color and I would have a sparkly tiara as well! I dont know about the shoes, because they couldn't see because of the dress, but I think I would be a rose flats with ribbon, and the last one and SO important, I would have my prince!

To bi bili moji odgovori, da li vam se dopadaju? Ako vam se svidjaju obavezno mi napisite komentar, a sada cu nominovati 5 blogera koji trebaju da urade isto ovo:

And that is my answers I hope u like it, and if u do, pls leave me a comment so I so can see what u thinking! And here is my top 5 blogger that I nominate:

  1. Tijana sa bloga my stylish corner  
  2. Pametno dete sa istoimenog bloga pametno dete
  3. Jelena sa bloga flyovanje
  4. Tea sa bloga just be who you want to be
  5. Alice sa bloga So Alice
 Unapred da vam kazem blogeri, ocekujem kreativne odgovore! Zabavite se :)
 Have fun my dear bloggers :)

38 comments:

  1. Thank you so much for nomination my dear :-)

    ReplyDelete
  2. Hvala ti puno na nominaciji, uživala sam dok sam čitala tvoje odgovore. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago, znam sigurno da ću ja uživati čitajući tvoje! <3

      Delete
  3. Odličan post ! ♥ Ja još uvijek nisam uopšte nominovana za Liebster Award , ali nema veze , možda hoću enkada . :* Dopadaju mi se tvoji odgovori i veoma lijepo si ih napisala ! Sve pohvale Isidora . :D

    Novi post -------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, i ja se nadam da ćeš uskoro biti nominovana :)

      Delete
  4. Hvala ti na nominaciji! Odgovori mi se svidjaju :D
    Nisam samo shvatila,da li i mi trebamo da odg na ova ista pitanja?
    Poslije mog drugog posta o Grckoj uradit cu ovaj sa odgovorima na pitanja :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pitanja su svima ista ovakva, treba samo da linkujes osobu koja te nominovala(mene) i ostalih 5koji će uraditi isto ovo!:)

      Delete
  5. Bas ti hwala na nominaciji,obradovala sam se.
    Čini mi se da sam ovakav ili slican post vec radila,ali nema veze,uradicu i ovo.

    flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Great post!!

    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/female-dilemma.html

    ReplyDelete
  7. Hi! Nice blog!)
    I follow you and I'll be very glad if you follow me back.
    http://pinkrabbitbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Great blog and post :)


    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. great answers :)
    I follow you on Bloglovin and GFC ans will be happy if you check my blog :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  10. I love your blog :) and yes sure, I follow you now :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. lovely post and blog
    kiss

    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  12. Thank for your lovely comment, yes I wanna follow each other!
    Just following you, hope you follow back and keep in touch!

    www.thrill-hunter.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I love your blog. I'm a new follower. Please follow me too!
    kiss dear.
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ReplyDelete
  14. congratulations on the award !
    follow you №173)))
    you 'll be glad to have you!
    http://www.mosaictrends.com/

    ReplyDelete
  15. Congrats for the nomination!
    xx

    www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  16. great blog, i just followed u via GFC hope u follow me back
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I love your answers..you were being real and true.. Ov cos i would want us to follow eachother.. Jndiate when you follow so i can followback

    www.glowyshoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Great post! Xx

    Mylittlelagoon.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  19. Congrats and good to know you by reading your answers.

    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    ReplyDelete
  20. Odlican post!

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. I'm following you now
    I hope you follow me back
    kiss
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  22. Nice post :)
    http://hanaylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. nice blog,
    i followed you,please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Yehii soo excited to hear about your answers!!

    ReplyDelete
  25. Čestitam na nominaciji! I baš sam uživala dok sam čitala post. (: Ja nisam nigdje nikad bila nominovana i tek sam saznala za ovaj 'liebster award' ali se nadam da ću uskoro biti nominovana. :D <3

    ReplyDelete