Saturday, July 18, 2015

This or That? Beauty Tag



    Za ovaj tag me je nominovala Jelena sa bloga flyovanje i ja joj se ovim putem   zahvaljjujem! 
    Svi znate koliko ja volim da odgovaram na pitanja i da čitam vaša, pa hajde da počnemo što pre!

   For this tag I was nominated by Jelena from her blog flyovanje and I wanna thank her for that. 
   Everybody alredy knows ho much I like to do Q&A so lets start!

 

   Rumenilo vs Bronzer?
   Blush vs Bronzer?
   Ja gotovo nikada ne stavljam rumenilo, jer imam utisak da sam tada rumena, zato,
   volim više preplanuo look i obožavam bronzer. Preporučujem aurin Sunkiss ili maxfactor, odlični su! 

    I almost never put a blush on, because I think that I may look to red, so I prefer to put bronzer. 
    My fav are Sunkiss by Aura and Max Factor they are the best for me!  

   Sjaj vs Karmin?
   Gloss or lipstick?
    Sjaj takodje jako retko stavljam, iz dva razloga, prvi jer mi se lepi kosa, a najgore je kad duva vetar, 
    ne to ne želite da iskusite, a drugi je jer nijedan, verujte mi kada vam kažem, nijedan momak ne voli 
    da se ulepi u vaš sjaj. Karmin je zakon bar u mom slučaju. Ja koristim lancom briliant.

   I almost never put gloss on my lips, for  reasons, the first is my hair is sticking on my lipgloss and 
   especially when there is wind, believe me, u`d never want that to happen, and the second is there is no 
   one boy that relay like your sticky lipgloss all over his face. So I always choose lipstick. 
   My fav so far is Lancome Brilliant

  Ajlajner vs maskara?
  Eyeliner or mascara?
  Ne znam ko smisli ovo pitanje, ja moram da kažem da su ovo dve potpuno različite stvari, kao i da 
  jedna bez druge ne može bar u većini slučajeva. Ja bez ova dva proizvoda ne mogu da zamislim život!
  Omiljena maskara svih vremena mi je Loreal crvena ili zlatna. I ajlajner very me by Oriflame.

  I dont know who is so cleaver to post that question, because thease are the base for everything, Eyeliner 
  and mascara are both so different, and I can not leave without macsara nor eyeliner!
  My fav for all time is golden or red one from Loreal. And eyeliner is very me by Oriflame 

  Puder vs korektor?
  Powder or concealer? 
  Iako imam i ja po koju bubuljicu i puno mitisera na licu nikada ne stavljam korektor, kremasti puderi su   

  za mene odlični za svakave nedostatke na licu! Ja koristim mus pudere kao što su essence ili Mabelline  
  mousse i prezadovoljna sam!

Although Ihave olive skin and so much blackheads on the face I never use concealer, mousse powers are the best for my skin inperfections! I use mousse powers like essence or Maybelle and I am so happy with both!


  Prirodne senke ili u boji?
  Natural shades or in colors?
  Prirodne naravno, pa ne idem na maskembal. Što prirodnije moguće, ja koristim sve braon nijanse  
  uključujući i zlatnu i to je jedina ne prirodno boja koju ja koristim. Uglavnom je to avon ili YSL oni imaju 
  sjajne senke!

  Naturall ofc! As natural as possible, I use all the brown shades including gold and this is the only 
  unnatural color that I use. Mainly I use avon or YSL shades they are the best but very expensive.

  Četkica ili sunđer?
  Brush or sponge? 
  Nekada i jedno i drugo, ali ja uglavno koristim četkicu, i to Aurinu.
  Sometimes both, but manly  I use brush by Aura.

 

   OPI ili China Glaze?
   OPY or China Glaze?
   Opi definitivno, lepše su mi boje a ovaj kineski je previse skup za kineze, ako me razumete. 
   Moj omiljeni   je ovaj.
   Opi definitive, for me its more better then china glaze! My fav opi is solitare.

   Akril ili prirodni?
   Acrylic or natural?
   Prirodni, definitivno.
   Natural ofc!

  Svetli ili tamni?
  Light or dark?
  Svetli ali nikako beli, sivi ili neki koji ima sedefast sjaj, omiljni mi je zlatni by very me.
  Light but not white, I like gray or any other color with shine effect, my fav is golden by very me.

  Cvetići ili bez cvetića?
  Flower or without it?
  Nikakvi ukrasi, samo boja, jednostavno manje je vise uvek bilo i bice.
  No flowers just color as simpley as that.

 
   Parfem ili sprej za telo?
  The perfume or body spray? 
  Parfem uvek jer je lepši jači i jer duže ostaje na koži. Moj omiljeni za sada je ovaj koji sam dobila od    
  Lepote i Zdravlja Dahlia Divin, cvetni ali ne previše jak, idealan za leto!
  Perfume because is better and it stays longer on skin. My fav so far is one thet I get from Beauty and
  Health and that is Dahlia Divin by Givenchy. Floral fragrance but not too sweet its ideal for summer!

  Losion ili puder za telo? 
  Lotion or body powder? 
  Puder ako može onaj ši butter ili neki drugi koji lepo miriše, nemam omiljni.
  Power, I like the best shea butter but i dont have a fav yet.

  Kupka ili sapun?
  Bath or soap?
  Sapun za ruke a kupka za telo. Najviše volim kupke iz dm a ili afrodita.
  Sopa for hands and bath for the body. I like the most bath from dm or afroditha. 

  
    Štikle ili baletanke?
    Heels or flats?
    U štiklama izgedamo elegantnije, to definitivno, ali u tome ja ne mogu ceo dan, pa zato više 
    volim da mirno 
    stojim na zemlji, što je sigurno, sigurno, hehe.
    Well, in heels we look more elegant, that's for sure, but if I have to wear it all day then it's 
    definitely flats,because I`d rather will stay along with the ground,haha.
  
    Duge ili kratke pantalone?
    Long or short pants? 
     Rekla bih one 7/8 pa vi procenite de one spadaju.
     I would say 7/8 so u be the judge of that.  

    Haljine ili suknje?
    Dresses or skirts?
    Haljine jer je mnogo jednostavnije iskombinovati haljinu i cipele i suknju i majcu i cipele i nakit...
    Dress because it is more easyer to wear and to combinate dress nor skirt with blause or shoes...

    Karirano ili pruge?
    Checkered or stripes?   
    Pruge.
    Stripes. 

  Japanke ili sandale?
  Thongs or sandals?
  Sandale, ne podnosim japanke.
  Sandals, I can not stand thongs.

  Marame ili šeširi?
  Scarves or hats?   
  Pa, volim i jedno i drugo, ali ako biram onda marame, zimi greju a velike marame leti jer glume 
  haljinu! 
  Well, I like both, but if I have to choose that its scarves, because in the winter they warm u and  
   in  the summer they prettent to be summer dresses for the pool or beach!

    Ogrlice ili narukvice?
    Necklaces or bracelets?
     Moram da kažem da su to ogrlice jer nekako ne volim da mi išta smeta kod ruku.  
    I have to say its necklaces because I dont like that somethink is over my hands.

   Abercrombie ili Hollister? 
   Abercrombie vs Hollister? 
   Pa mi nemamo te brendove ovde, tako da mi je sve jedno kad ne znam.
   We dont have that brand in Serbia, unfortunately so I don't know.


    Ravno ili lokne?
   Straight or curls? 
   Ravno.
   Straight. 

   Punđa ili rep?
   Bun or ponytail?
   Rep.
   Ponytail.

   Duga ili kratka?
   Long or short?
   Duga zaboga, nisi muško, čast izuzecima. 
   Long hair, u r not a man, honorable exceptions. 

   Svetla ili tamna?
   Light or dark? 
   Prirodna.
   Natural hair is the best.


 
   Sunce ili kiša?
   Sun or rain?
   Volim zalazak Sunca, kao i izlazak, ne smeta mi ni kiša, volim da kisnem leti.
   I like Sunset and Sunriše as well I don't mind nor rain, on the opposite I love the be without      
   umbrella on the summer rain.

   Leto ili zima?
   Summer or winter? 
   Letpo ne podnosim sneg.
   Sumemr I rely dont like the snow.

   Čokolada ili vanila?
   Chocolate or vanilla?
   ČOKOLADA 
   CHOCOLATE 


To bi bilo sve nadam se da su vam se dopali odgovori kao i slike, sve slike su moje preuzete sa mog instagram profila, pratite me i ja cu vas na @isidora_arodisi 

And that was all for today, I hope u like my answers so and the pictures, they are all mine, from my instagram acount, pls follow me so I can follow u back instantly @isidora_arodisi 
  
Ostalo je jos samo  da nominujem tri devojke a to su:
Eva sa bloga eva aguspina
Adela sa bloga adela acanski
Jovana sa bloga Rackocicke J&A
  


Vidimo se uskoro i ljubim vas!
C U soon Kisses!

46 comments:

  1. Post je dosta zanimljiv... Saznala sam puno brendova,a veruj mi polovinu od ovih,nisam ni znala. Stvarno sjajan post i mislim da sam u nekim odgovorima pronasla sebe. Fan sam takodje baletanki i eventualno imam par stikli. Znam taj osecaj kad ti se kosa zalepi za usne i onda ti se cela umaze i jedva je skines :D Ufff,nesto najgore....

    P. S poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Post je dosta zanimljiv... Saznala sam puno brendova,a veruj mi polovinu od ovih,nisam ni znala. Stvarno sjajan post i mislim da sam u nekim odgovorima pronasla sebe. Fan sam takodje baletanki i eventualno imam par stikli. Znam taj osecaj kad ti se kosa zalepi za usne i onda ti se cela umaze i jedva je skines :D Ufff,nesto najgore....

    P. S poseti i ti moj blog - www.alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Amazing! Love your photos!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Good post, I hope you have a nice Sunday.
    Kisses from Spain!!

    http://www.memoriesapril.com

    ReplyDelete
  5. Nice post :)

    * xoxo
    - http://helenaprimeira.blogspot.com
    - https://www.youtube.com/watch?v=u8FHHl3dT3g
    - https://www.facebook.com/PrimeiraPanos?ref=hl

    ReplyDelete
  6. Great post

    New post :
    www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  7. Zanimljiv post. ♥ Odgovori su ti super! :D

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I don't understand but the shoes are really pretty :)

    www.aishettina.blogspot.it

    ReplyDelete
  9. Pročitala sam sve i svidjaju mi se odgovori,mada ja vise volim korektor nego puder.

    flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Great post! I'd answer same in almost every question hah

    xx nora
    www.uploading-my-mind.blogspot.fi

    ReplyDelete
  11. Zanimljiv post . Mene niej niko nominovao za ovo ali ej ejdna bloggerka rekla da uradi ko god želi , pa ću ga i ja uraditi uskoro . ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hi dear
    Great post, love that perfume
    Btw, wanna follow each other?
    xoxo

    ReplyDelete
  13. Hello thanks for Your Visit of course I fallow You Blog and wait for You:)

    Mineralny Świat Kasi

    ReplyDelete
  14. Great post :) Would you like to follow eachoher on G+?

    RedLip&Love

    ReplyDelete
  15. Ajme ni ja ne volim sjajila, blaženi ruževi i gotovo :) Kod nas uvijek nešto puše pa mi je najgore kad mi se kosa počne lijepiti za usta, osjećam se ko kreten pa ih više uopće ne koristim jer me nerviraju :D

    ReplyDelete
  16. Such a great blog tag! Definitely gonna try it out someday!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  17. I have never tried a Givenchy perfume before but maybe I should I love my Prada Candy and Dolce- Dolce and Gabanna perfume. I love your blog its so nice I would love it if we could follow each other on GFC, Instagram and Bloglovin'?

    http://fashioncrazy-abby.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  18. I love OPI nail polish too! That perfume looks so pretty! xoxo

    -Court
    www.thegoldentabby.com

    ReplyDelete
  19. Absolutely amazing pictures, hun

    xx

    Nicoleta || http://reinventyourself.guide

    ReplyDelete
  20. this is great!! i really hope you're having a wonderful day :))

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  21. Me ha encantado tu post y tu blog así que te sigoooo y te espero en el mio si te aptece!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  22. This is such a great tag! I love the pictures that accompany it as well.

    http://www.theaisleofstyle.com

    ReplyDelete
  23. Nice to read more about you! Interesting to read your makeup choices, I prefer blush

    Http://leftbankgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Couldn't agree with you more on so many points! What's the point on looking tall all day long if your feet are bleeding?

    Natalia
    Lindifique

    ReplyDelete
  25. Tags like these are so great to read!

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. I meni se vise svidjaju ogrlice. Cini mi se da izgleda nekako lepse za ceo outfit. Lep post.

    LEJA

    ReplyDelete
  27. I would choose a lifetime lipsticks, I love them

    http://bellodiesseredonna.blogspot.it/

    ReplyDelete
  28. Great post!
    Check out my new post>> http://styleccentricfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Suuuuper post! Jako mi se svidjaju slike i kako pišeš,nikako nije dosadno :D
    Uuu love the whole post!! Great :*
    ♥Kristina
    New post! What's your fashion capital ?
    ••• http://vrgov.blogspot.com •••

    ReplyDelete
  30. Uvek volim da pročitam ovakve postove :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  31. Such a beautiful picture!
    Thank you for your kind comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it! I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me - then I will follow you immediately back.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  32. Pronasla sam tvoj blog i jako mi se dopao... Pridruzila sam se, volela bih da pogledas moj.... Hvala u napred http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  33. Hi sweetie, great fact posts, I am with you in the lipstick vs gloss!! Have a happy week.
    Glamoury Armory Blog 

    ReplyDelete
  34. amazing post, i love lipstick
    would you like to pass from my blog?
    <<< fashion blogger Pamela Soluri >>>
    I wish you an happy day
    kiss

    ReplyDelete
  35. So pretty pics!
    xx Elle

    New outfit post on:
    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in Tokyo

    ReplyDelete
  36. Amazing post dear, so interesting! Have a lovely day:-)


    http://anatkoren.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. nice post ! have a nice day :) ! xxx

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  38. Super Tag, kao i odgovori ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. love this post!

    http://onceuponatime224.blogspot.mx/

    ReplyDelete