Friday, September 18, 2015

#Pride

Dragi moji,
danasnji post ce biti nesto sasvim drugacije od onoga sto ste navikli da vidite na mom blogu, a to je moje misljenje o Prajdu, takozvanoj Gej paradi, kako je jos zovu kod nas. Ja vas najlepse molim da pre nego sto pocnete sa komentarima zaista procitate moj post a onda iskazete i vase misljenje.
Naime, u Nedelju 20.ogSeptembra bi trebalo da se odrzi jos jedna Parada ponosa u Beogradu.
Povodom toga, u cetvrtak 17.og Septembra sam bila pozvana na maskembal koji se odrzavao u Beogradskom klubu Ben Akiba, na Savamali, a tema maskembal zurke bila je BUDI TO STO ZELIS! Sve to organizovala je Beogradska inicijativa za ljudska prava, s vise o njima mozete procitati ovde.

Nisam zelela da idem na takvu zurku, zato sto, da budem iskrena, nikad i nisam bila i zbog toga sam imala odredjni strah od nepoznatog. Medjutim, nisam zelela da ispalim drugaricu (kojoj sam rekla da cu ici potpuno nepromisljeno) a i potajno sam zelela da odem tamo i krila sam to u sebi kao da je to nesto cega treba da se stidim. Istina, da takve zurke kod nas (pa kao i kod mene do tad) izazivaju zbunjenost, mozda negativne komentare pa cak i negativno iscudjivaje kod drugih, kada bih pomenula da cu tu ici veceras, dobijala sam samo lose kritike.

Ispred ulaza u klub stajala je policija, uplasila sam se, ali samo na kratko jer, zaista nije bilo nikakvih nereda. Na samom ulazu u klub, docekala me je prijatna atnosvera nasmejanih ljudi, devojka u kostimu policajke sa lisicama i jos par momaka.. To mi je nekako dalo utisak pozitivnosti i ucinilo da ona cudna i neprijatna stega u meni iscezne. Usla sam, trazila sam drugaricu koja tu volontira. Svi su me pozdravljali, bilo je tu jako lepih i ljubaznih hostesa, koje su mi dale besplatni kupon za pice, i koje su i pozvale moju drugaricu.

U manjoj prostoriji smo imale profesionalnu sminkerku koja je bila fenomenalna, koja se posvetila svakom od nas i koja nas je sve jako lepo nasminkala! Bilo je i onih koji su dosli maskirani pa im sminka nije trebala, ali ja sam obukla samo farmerke i belu majcu (jer stvarno nisam znala sta da obucem a ta kombinacija je moj bek up za sve)!

Ono sto mi je odma upalo u oko jeste jedan momak iz moje sredjnje skole, koga su uvek izopstavali iz svega i kojeg su stalno zadirkivali. Ja nikada licno nisam razgovarala sa njim, ali sam kada neko nesto dobaci na njegov racun, priznajem, smejala tim forama. I kada sam ga ugledala, znate sta? Bilo me je sramota; sto mu se kao sad javljam po prvi put u svom zivotu, a znam da me se on seca.
Ono sto je on uradio je, pruzio mi ruku. Za mene je to pravi covek. Sigurno predpostavlja da sam ga  gledala drugim ocima u srednjoj skoli, da sam mu se kao i vecina smejala iza ledja. Zasto, ni sama nisam znala, zato sto to jednostavno, nije bilo ono sto radi vecina. A to sto radi vecina, ne znaci uvek da treba i TI da prihvatis!

Muzika je bila odlicna, svi smo se lepo zabavljali, zelim da javno kazem mom drugu da me, citiram ga,~ ni jedna devojka nije smarala~kraj citata.

Molim vas, 
Ne dozvolite sebi da zato sto nesto ne razumete, odbacujete to sto ne znate sta je. Da sam se u srednjoj skoli drugacije ophodila prema tom momku, sada bih imala divnog i iskrenog prijatelja pored sebe. Slazem se mozda da je sistem u skoli trebao da vise obrati paznju na takvu situaciju, ali ono sto je bitno jeste da ne dozvolite da bilo ko utice na vase misljenje i vasu srecu! Iimati predrasude je imati kocnicu u svom zivotu, koja sprecava da se osecamo slobodno i koja nas sprecava da budemo TO STO JESMO.

Slike govore vise od 1000 reci, a kako je meni bilo mozete pogledati na slikama u prilogu, a vise slika pogledajte ovde.


Nadam se da sam uspela da podelim svoje iskustvo sa Vama,
Pisi te mi, ja jedva cekam da cujem Vase Misljenje!
Hvala vam svima, volim vas <3

Follow me on media

instagram @isidora_arodisi

facebook high heel poodle

mail zmajjovina@rocketmail.com

33 comments:

  1. Genial el post me ha encantado!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Love this! Great post:)
    livinlikeaileen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Great post, you have a very nice blog!

    xoxo
    A Fashion Page
    http://www.afashionpage.com/

    ReplyDelete
  4. This is a lovely experience! Looks like all of you had a lot of fun!

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nice blog! Follow me if you want http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Predivan post! :D

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Nice post!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  8. looks like a grreat event!

    let’s follow each other on GFC?
    xoxo
    style frontier

    ReplyDelete
  9. You have a lot of fun for sure!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  10. Treba hrabrosti pisati o ovome. Svaka cast za post!

    ReplyDelete
  11. great post
    stop by for a new post and make click in the wishlist if you can :)?

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  12. I follow you! :)
    http://modadarapunzel.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. Zanimiva objava, dobre fotke!! :)

    http://girlof21st.blogspot.si/

    ReplyDelete
  14. Svaka čast na ovom postu! Najlakše je osuditi druge, pogotovo ono što nam je strano i drugačije. Kada bi svako gledao svoja posla i pustio druge da žive kako im se živi, gde bi nam kraj bio ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Amazing pics, very fun :)

    http://heyimwiththeband.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Lovely party and nice pictures ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  17. Amazing photos <3 great blog!
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Looks like a great party! Great post!

    astylishlovestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Lovely pictures! Thanks for your comment, of course I want to f4f! I was following you yet:)
    Have a nice day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  20. Fun photos! XO
    Lauren-Blair
    www.prefertobedemure.com

    ReplyDelete
  21. Predivne fotke i moram spomenuti da taj klub izgleda odlično. Što se tvog mišljenja tiče bolje da si sada promijenila mišljenje o nekome nego nikada. A, svi znamo da takvih idiota ima po svugdje.


    New post on UniqueYeah !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. slazem se sa tobom da nikad nije kasno, samo ja mislim da je ceo akcenat stavljen na pogresnu stranu, ljudi ne znaju da gledaju iz drugacije perspektive, vec uvek samo iz svoje, to je mislim nas najveci porblem. Hvala tebi puno sto si mi ovako komentarisao!

      Delete
  22. Looks like great fun. Everyone looks amazing.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. What fun! This is a great post.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete