Wednesday, April 27, 2016

Dan Devojcica Girls Day

Drage devojcice,
meni je veliko zadovoljstvo sto cu se druziti sa vama na Medjunarodnom danu Devojcica koji se slavi svuda u svetu poslednjeg cetvrtka u mesecu.

Povodom obeležavanja međunarodnog Dana devojčica u IKT-u, u organizaciji Ministarstva Trgovina Turizma I telekomunikacija imacu ti cast da pricam o blogovanju i da malo predstavim svoj blog, a to ce se desavati  28. aprila u paviljonu Cveta Zuzoric u Beogradu.

Cilj obeležavanja ovog dana je da se devojčice osnaže prilikom odabira budućih profesija, da ne podležu stereotipima, već da se rukovode ličnim interesima i talentima pri upisu u srednju skolu.
 

11 comments:

  1. Nisam ni znala da Dan djevojčica postoji! Veoma dobra ideja za organizovati takav događaj, žao mi je što neću moći prisustvovati istome koji nam šalje odličnu poruku! :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  2. Sada prvi put čujem za Dan devojčica, ali svakako predivna ideja. :) ❤ Drago mi je što ćeš imati priliku da budeš deo svega toga, a to i zaslužuješ. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💜eslyisworldview.blogspot.rs 💜

    ReplyDelete
  3. Prvi put cujem za ovaj dan ali se treba definitivno obiljezavat. Odlicna ideja :)

    http://dzaniica.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. You have such a nice blog. I have followed you in G+. Please feel free to do the same. :)

    www.lifewithalk.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nisam do sad cula za dan djevojcica ali smatram da je ovo jedna odlicna prilika za tebe da predstavis malo i nas svijet blogovanja kao i to da kazes malim djevojcicama da mogu sve postici samo ako se dovoljno potrude :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. jako mi je drago zbog tebe :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Nisam čula za ovaj dan, ali drago mi je da sam saznala :)
    ako zelis zaprati me odmah uzvracam
    recenzije11.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nisam cula za ovaj dan, ali mi je dragoi da postoji! Paa, srecab Dan devojcica! ♡
    POSRTI I UCLANI SE AKI HOCES MOLI TE: Teen Queen

    ReplyDelete
  9. Kao ni vecina, nisam znala za dan devojcica, ali zahvaljujuci tebi sada znam :-) Predivno je sto to postoji, a tebi svaka cast na ucescu :-)
    https://barbiegirl06.wordpress.com/

    ReplyDelete
  10. Amazing!! Thanks for your comment in my blog, I'll be happy if we start to follow each other!

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ReplyDelete
  11. Nisam znala da postoji taj dan, da to sada nisi podelila sa nama. Svaka čast na učešću! <3 <3
    http://miasixchic.blogspot.rs/

    ReplyDelete