Monday, July 11, 2016

Always Ultra Sensitive







































Zdravo dragi moji,kao sto sam rekla na svom snepcetu i instagramu, (ako niste zapratite me obavezno uzvracam svima koji me zaprate), always ultra sensitiv paket je stigao!


Ja do sada  nisam koristila always ali sam od nedavno probala, bas preko ovakve neke promocije, i jako sam zadovoljna sa proizvodom.

Zaista je tako mekan, kao sto kazu, poput pamuka a ono sto se meni najvise dopada je to sto su ulosci tanki, ne volim da imam osecaj kao da nosim pelene, kada se ionako tokom onih dana ne osecam sjajno :)

Zato svima preporucujem da probaju Always ultra Sensitiv uloske jer osecaj je zaista jako prijatan i nezan.
I jos nesto, za sve one devojke, a znam da ih ima, jer sigurno nisam jedina :) kojima nocni ulozak nije dovoljno dug, i slabo upijajuc, moje misljenje je da je njihov nocni ulozak duzi od ostalih i da je zasita od curenja bolja :) pa eto da i to podelim sa vama!

Ukoliko neko od Vas zeli da proba always ultra sensitive, potrebno je da je clan bloga i da mi u komentaru napise svoj mail a ja cu ga kontaktirati putem maila :)

Hvala buzzaar Seriba sto su mi omogucili da budem Always agent :)




23 comments:

  1. Odličan post, bravo za saradnju! :D
    Vesna -Home Chic Club
    https://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Sjajan post!♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Ja dosmovno mrzim Always uloske, uvijek dobijem neku iritaciju, takoder je isto sa Violeta uloscima, kada sam probala Librese uloske, ja sam se preporodila... Nikakve iritacije nisam imala.
    Ja sam bas suprotno osjecala. Kada nosim Always uloske to je toliko suskalo i imala sam osjecaj da nosim pelene, haha :)
    A ja mrzim nocne uloske i velike uloske.
    Drago mi je da se tebi svidaju, ali meni su uzas.

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. e pa hvala ti na iskrenim misljenju, znam tacno na sta mislis (to je ona kao mrezica koja je i mene nervirala, a mislim da ovi novi to nemaju) svakako mislim da su libres zanimljivi jer se uz njih dobija ponekad ona kutijica :)

      Delete
  4. I love Always :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG


    ReplyDelete
  5. Koristim always i odlican je!


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. predobar post, nisam jos vidjela ni jedan ovakav, mislim da bi bilo vrijeme da se mi cure odvažimo i počnemo puno vise pisat o tim temama, ja oduvjek koristim always uloske i stvarno su mi odlicni.
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Ja uvijek imam problema s tim da su mi ulošci prekratki jer imam jako obilne i bolne menstruacije. Ne razumijem zašto je to tolika tabu tema. Ovakve nisam probala i voljela bih, valjda ću se sjetiti kad budem u kupnji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da još neko deli i moje probleme 🤕
      Nocni su im super da!

      Delete
  8. Nice post!
    Have a nice week dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. Super post, ja više koristim Violetine ali i Always veoma dobri :) :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  10. Nice post!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odličan blog jako nam se sviđa
    dobra tema za blog
    zelis follow-follow reci mi u zadnjem postu da ti uzvratim ☺♥

    anastazijaiemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hvala na divnom komentaru na mom blogu :) Pratim te preko bloglovina i gfc -a :)
    www.ivanasworld.com

    ReplyDelete
  13. Odlican post i cestitam na suradnji! Ja i nisam neki obozavatelj ovih ulozaka s obzirom da po mom misljenju nedostaje im vise nekakve vate u njima,punjena,ako me razumijes sta zelim reci :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Thank you
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  15. Great post and product. I love it. Happy weekend.

    http://fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  16. Hi, really love your post !
    I’m having an awesome giveaway on my facebookpage! You can a packet of White Flash Tattoos, that are all the trends this summer! I don’t have a lot of participants, so you have a really got chance of winning xo Helena

    GIVEAWAY | FBpage GorisHelena

    ReplyDelete
  17. Ja sam always prije koristila, ali su mi bili nekako plastični, pa sam prešla na Libresse. Mekši su mi, učinkoviti, a koža diše. Znam TMI :D

    ReplyDelete
  18. Ja svaki put kupujem druge uloške, nemam problema ni sa bilo kojim, ali su mi ipak najdraži Violetini :) Voljela bih, doduše, isprobati ove, mislim da nisam nikad do sada. Ali su njihovi noćni ulošci odlični, i stvarno udobni. I drago mi je što sam naletila na ovakav post, nekako je ta tema menstruacije uvijek kao neki tabu, što je ogromna glupost, jer je to najnormalnija stvar. Hvala ti za ovo. Moj e-mail je - kozonaida@gmail.com :)
    http://sminkasticno.blogspot.ba/

    ReplyDelete