Saturday, December 31, 2016

Top 5 Beanies for Winter


Hello my poodles and happy Holidays!
This is my last post in this year, but expect to see some more changes in my future posts! I am happy for year is taken over and happy that winter is not so cold! But these days you can see me wearing 2 accessories that cannot live without and these are my coffee on the go (coffedream is my favorite bc here we dont have starbucks) and my black beanies with this fluffy puff!

Wishing you all the best for NY eave!


Zdravo moje pudle i srećni vam praznici!
Ovo je moj poslednji post za ovu godinu, ali uskoro očekujte neke lepe promene na blogu! Srećna sam što se ova godina konačno završava i srećna sam što zima nije toliko hladna ovde. Ali ovih dana me možete  videti kako se ne odvajam od mojih aksesoara a to su kafa za poneti (kofidrim je moj favorit ali da imamo starbaks bilo bi drugacije) i moja crna kapa sa mekanom pufnom!

Želim vam Srećnu Novu i da se lepo provedete večeras!


1. NORDSTROM (mine)
2 .SHOPBOP 
3.  H&M (this is in my wish list) 
4. PAULL&BEAR 
5. ZARA 

xx Isidora

19 comments:

  1. Odlican post! Srecna Nova godina!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Preslatko ti stoje kapice, a za kafu ne moraš ništa da mi govoriš hehehe. Isti slučaj je i kod mene, prosto obožavam :-)
    Srećna Nova godinica i želim ti ostvarenje svih snova

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala puno draga Ivana, i ja tebi zelim da ti se u novoj ostvare sve zelje i planovi!

      Delete
  3. Odličan. Želim ti puno sreće i uspjeha u blogovanju te sretnu 2017g.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala! Sve najbolje zelim i tebi u novoj godini!

      Delete
  4. Ova ti kapa stoji preslatko. Najljepša mi je kapa iz H&M-a. Baš mi se jako sviđa. Želim ti sretnu 2017.! :)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno i ja tebi zelim ouno srece u novoj godini, ta je kapa i meni najdraza :)

      Delete
  5. I'm a total beanie lover, and pom pom ones even more. Love yours. Wishing you a wonderful 2017 filled with love and new adventures!! Thanks for the visits to my blog this year.

    xo,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heeei Tania! Thanks babe, i wish you all the best in this year to come, glad u love my beanie!

      Delete
  6. Hope you scatter joy and happiness wherever you go all 365 days of the upcoming year and get the same in return. Happy New Year to you!

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se sviđa tvoj outfit i ja tebi želim srećnu i uspješnu novu godinu uz puno zdravlja, sreće i ljubavi. :*

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  8. Odličan post! Imam mnogo kapa ali često kupim još neku, jer kapa nikad dosta... Srećni praznici! ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nazalost nemam puno nisam ih ranije volela jer mi se kosa uvek naelektrise kad je skinem ali sam svakako postala ljubitelj kapa! Hvala ti puno na lepim zeljama!

      Delete
  9. Coffee is the best! Your pom pom on your beanie is Adorable. Cute post.

    astylsihlovestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Your beanie is so cute! I love how big the pom pom is! :) xx

    ReplyDelete
  11. Kapa ti predivno stoji. Lancicak mi se jako dopada :) Srecni praznici :) :*

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete