Friday, January 6, 2017

Irresistible Me Extensions Review


Hi my dear poodles :)
Here it it, my Review of amazing hair extensions Irresistible Me
If you haven't read my first blog post about them, or want to see how the package looks find it here

Zdravo drage moje pudle :)
Moji utisci o ovim prelepim ekstenzijama su konačno tu, reč je o Irresistible Me
ekstenzijama o kojima sam pisala i ranije, ako niste videli a želite da vidite kako im izgleda pakovanje pogledajte na mom predhodnom postu



 If you ask what is in my hair its golden dust (i apply the glitter injections 5days ago and it is still here) although i wash my hair 2 times!
I get silky light brown hair in 22inc 200g and it looks great with my brown ombre sort a look.

Ako se pitate šta mi je to na kosi (to su mi šljokice od nove godine stavila sam od glitter injections i posle 2 pranja su idalje tu, užas)
Uzela sam svilenkastu svetlo braon kosu 22inča 200g i savršeno se uklapa sa mojom braon obre kosom. 


The hair is so soft like you can not believe! And the feeling of wearing the extensions is like you washed your hair and go out! Incredible soft and shiny hair, and another good thing about them (especially bc its winter time) is they warm you so well! And ppl around me dont event thought it was the extensions,(even my mom) they told me o you been to the hairstylist...(i mean...)

Ova kosa je toliko mekana da vi jednostavno ne možete da verujete! Osećaj je kao kada operete kosu i odma izađete napolje. Neverovatno mekana i svilenkasta, i još jedna odlična stvar u vezi nje je da vas zimi toliko greje! A ljudi oko mene nisu ni primetili da nosim ekstenzije (ni moja mama) svi su mi rekli o bla si kod frizera (misim....)

Before/After photos


 You`l admit that the difference is obvious!
  Priznaćete, razlika je očigledna!



video

My new video will be on my chanel soon! 
Moj novi video uskoro na kanalu!

xx Isidora

28 comments:

  1. Jao, ti si tako divna. Predivna. Sviđa mi se post. Odlično odrađeno:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Boja se savrseno uklapa sa tvojom bojom kose. Nikad ne bih primjetila da su zapravo ekstenzije. Steta zbog ovih sljokica, sigurno je uzasno ici van s tim 😨

    MMara

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe pa zapravo meni je bilo super vise je smetalo drugima jer sljokice padaju na njih ;D

      Delete
  3. Odličan post! Ekstenzije ti jako lijepo stoje i izgledaju iznenađujuće prirodno! :)

    http://lifella2.blogspot.com - novi post. ♥

    ReplyDelete
  4. This look is amazing! Love the sweater!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/the-marble-jewelry/

    ReplyDelete
  5. Ja nikada ne bih rekla da imaš ekstenzije! Fantastične su i na tebi prelepo izgledaju. Ozbiljno počinjem da razmišljam da li i ja da ih poručim jer sam toliko skratila moju kosu, a sada nikako da izraste... ♥
    https://marized.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odlican je post zaista . slazem se sa svime
    zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Divna si. ❤
    Post je odličan. 😘
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
  8. Kao da je tvoja kosa. Odlicno si odabrala boju ekstenzija :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. These extensions look fantastic on you. They look very realistic.

    astylishlovestory.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Odlican post. :)
    Zapratila sam te. Uzvrati, ako zelis.

    jaatotako.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. You look gorgeous dear, I love the sweather and choker ♥
    would you like to follow each other on GFC ?
    Let me know on my blog, and ill follow you back ;)
    Greetings,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Odličan post! Ovo se zaista odlično uklopilo! Izgleda prelijepo!

    Zapratila sam te. Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Odlican post draga,zapratila sam te bilo bi mi drago kad bi me zapratila i uzvartila komentar

    ReplyDelete
  14. They look great in your hair and they match it perfectly! :) xx

    ReplyDelete
  15. The extensions look great. I like the colour of your hair.
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odlično si uradila recenziju i super ti stoje.


    Pogledaj moj blog i, ako ti se dopada, zaprati me. http://kathydelight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Predivno izgledas, ja ne verujem!
    Divna si zaista, odlican post jako mi se dopada! Sta reci, odusevljena sam prosto.

    Moj blog je : http://broken55.blogspot.rs/
    Ako zelis zaprati me, ja tebe pratim! :)

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  19. Mnogo dobro izgledaju, bas su se stopile s tvojom bojom!!! Odusevljena sam!!! ;)

    http://www.stylesensemoments.com/

    ReplyDelete
  20. Zaista izgledaju veoma prirodno i savrseno se uklapaju uz tvoju kosu.
    Cmok

    ReplyDelete
  21. Prelepa frizura!❤️️Da li bi pisala post o nezi tvoje kose?

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete