Sunday, March 26, 2017

Top 5 Embroidery Shirts

Zdravo drage moje poodle :)
Kako nam je danas počelo letnje računanje vremena, nadam se da ste okrenuli satove na +1h!

Ono što me ne raduje u vezi toga je da sam ovaj dan zapravo spavala sat vremena kraće!

Proleće nije moje omiljeno godišnje doba ali je svakako idealno za kombinovanje raznih odevnih kombinacija i svega uz to. Ono što ja smatram must have om za proleće su svakako ove prelepe košulje sa vezom! Nije bitno šta je na košulji samo je bitno da ima neka aplikacija koja je prišivena i ja ću odma želeti da  je nosim!

Mogu da budu jako elegantne ako se nose uz pantalone ili farmerke sa čizmicama. A mogu da budu i casual ako tako želite, po mom mišljenju ovo je idealna stvar kada želite da budete sređene a ne želite da ostavite utisak da ste se potrudili ili toj prilici dali previše na značaju, ako me razumete!

Zato pravac u online store ili gde god da sopingujete, nadam se da će vas moj top 5 izbor inspirisati gde možete kupiti ovu košulju ili slične ovoj!

***  

Hello my dear poodles :)
I dont know where you leaving but here in central Europe time, today we have to set our time to +1h to stay in our time zone! It`s not great bc today I slept one hour shorter then usually!

Spring isn't my fave season but its surly the best season for layering and make your outfit rely pop up! In my opinion i think that must have are these Embroidery Shirts! It doesn't matter what it is on the shirt whats matter is that the shirt has at least one embroidery application i I immediately would wanted it to wear and style it!

They can be so elegant with just one pair of good jeans and some ankle boots; or they can style casual, if you want, wearing sneakers that u can feel comfortable it. But this shirt is ideal if you want to look elegant with no effort  put in thinking what to wear! Just use your creativity!

So, grab yourself a favor and buy this shirt, hope this top 5 Embroidery Shirts will inspire you! 

1. Wholesale 7 << this is mine
2. Zara
4. Romwe
5. H&M

Ps. Na mom kanalu su trenutno rani prolećni autfiti, kako zna da bude hlasnije vreme, htela sam da napravim par kombinacija koje su idealne za ovaj toplo- hladni prelaz, bice mi jako drago ako se preplatie na moj JUTJUB kanal ili samo lajkujete video da znam da vam se svidja!

Ps. On my YT channel are early spring outfits, bc here the cold- hot weather rules all the time! I am hoping that you can click to see my YouTube video subscribe to my channel or simply like to video and give a toms up!

35 comments:

  1. Od svih košulja, prva mi je najljepša. Super post!:)

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Jako mi se dopadaju slike, a post je sam po sebi savrsen!
    Nadam se da ces uzvratiti komentar :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    ReplyDelete
  3. I sama znaš da ja ovaj trend nikako ne volim, ali da na tebi prosto obožavam da ga vidim. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlican post draga jako lijepo sastavljeno,slike su savrsene stvarno mi se svidja ovaj blog .
    Ako zelis svrati i pogledaj moj novi post,

    ReplyDelete
  5. Viđala sam dosta puta ove košulje na ovakav fazon i predivne suu!Slažem se da se mogu uz dosta toga kombinirati,odlične su!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. super cool blouse ! love the patches on it ;)

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    ReplyDelete
  7. I am in love with this shirt. It is so beautiful! You look great, my dear :)

    ReplyDelete
  8. Such a lovely blouse!! I really love it

    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: CHOKER TEE & FLARE PANTS
    DON'T MISS: VICHY TREND: BEST STREET STYLE & SHOPPING CHOICES

    ReplyDelete
  9. Your outfit is so cute! You look lovely :) xx

    ReplyDelete
  10. Such a fun shirt. Thank you for the inspiration. I also love your eye wear.

    Xx
    Nikki
    www.nikkilivinglife.com

    ReplyDelete
  11. In love with this super cool blouse!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  12. Isidora draga, predivna kao i uvek! Sjajan autfit, bas kako smo i navikli od tebe!

    Gotičarka

    ReplyDelete
  13. ova košulja mi se baš sviđa. Odlična je s tim naljepnicama. :))

    https://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  14. very nice and so awesome post. Right here is a few beautiful wedding gowns.http://www.bridesmaiddesigners.net/

    ReplyDelete
  15. super košulja, odlično ti stoji....<3

    ReplyDelete
  16. I absolutely lovee the retro aviator glasses you're rocking here! I actually just recently got a pair for myself as well. Can't wait to style them!

    BLOG | YOUTUBE | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  17. U početku sam bila skeptična prema ovom trendu, ali sada mi se sve više dopada jer deluje veoma kreativno i šik.
    Tvoja košuljica je baš slatka.

    Cmokić

    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. I love embroidery shirt and the best embroidery shirt is pinstripe with some patches, looks so cool and cute, just like on your picture! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  19. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. Stunning outfit!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    ReplyDelete
  21. beautiful :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  22. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  23. Great content and love your thoughts on this post
    💗💗Thank you so much💗💗
    Hope you had an amazing weekend!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!
    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  24. You look great in this blouse!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  25. I love embroidery shirts so so much. Thanks for your "Top 5 Embroidery Shirts". All of them are so beautiful. Especially I love the one from Zara.

    ReplyDelete
  26. Stvarno je najljepša od svih košulja. Divno izgledaš, kao i uvijek. :*

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  27. Hi Dear,

    i Like Your Blog Very Much..I see Daily Your Blog ,is A Very Usefull For me.

    You Can see wholesale embroidery

    Make the items your own by using our embroidery services. Whatever your logo, design, or concept, our design staff will make it work so that you're able to wear your design with pride and joy.


    Visit Now - https://www.cantexdistribution.com/shopcontent.asp?type=Embroidery-Services

    ReplyDelete