Thursday, April 6, 2017

Fringe Jacket ( about the blog and why I named like that )

Zdravo drage moje poodle :)
Ovo je moj prvi post u Aprilu i osim toga imam jednu novost a to je da sam promenila logo na blogu! Da li vam se dopada? Jelena mi je pomogla i osmislila ovo logo rešenje, ja mislim da sada moj bog ima više stila!

Pudlica je moja omiljena rasa pasa, (ali to nije glavni razlog za ime mog bloga) pudla je za mene bila najotmeniji pas kada sam bila mala, a štiklica jer kada sam bila mala želeći da budem elegantna poput moje mame, nosila sam njene štikle koje su mi tada bile prevelike ali sam ipak hodala i glumila mamu u njima poput pudlice koja se elegantno švrćka gradom. A sada, mama mi pomaže oko mog bloga jako često!
Moj stil bih opisala kao casual/svakodnevni ali priuštiv i trendi. To je ujedno i definicija mog bloga (da ne kažem politika, pošto ne volim politiku).

Pristupačan i elegantan stil za ulice svakog grada i sve devojke koje se tako osećaju, elegantno  nezavisno i drugačije!

***

Hello my dear poodles :)
This is my 1st post in April and behind that i have to announced one more change on my blog and that is my logo ofc! Do you like it? I try my best with Jelena to define my blog and style and she does amazing job designed such a fab logo i think!

Poodle is my fave dog bread( but it is not the main reason for named my blog) I add a poodle bc to me it was the most elegant dog that i ever seen, and every poodle walks so elegant like a queen! High heel is my 2nd thing that I use to love when i was little. I always steal heels from mom and secretly wearing them (although they were too big from me at that time) and pretend that i am a elegant woman just like her! And now, she is the person who help me with the blog!
I think my style is affordable and very elegant at the same time, just imagine elegant poodle who walks down the streets of NY and have fun!

My style is for every girl who wants to feel elegant independent and different! 

Svakog proleća mi se nose rese! Nekako su lepršave poput vetrića koji povremeno piri. Ne znam da li mi se samo zbog toga dopadaju, ali evo već drugu god za redom ja nosim rese u proleće i samo u proleće. Približava nam se i poznati muzički festival Coachella gde nije najbitnije samo doći zbog odličnog muzičkog programa, već je to postao festival pre svega stila, kako u muzičkom tako i u svetu mode. Pa se može reći da sam inspirisana tom pomalo hipi notom koja ima uticaj celog festivala. H&M je izbacio svoju kolekciju inspirisanu ovim poznatim festivalom ukoliko ste pravi ljubitelj trendova onda kliknite na link ovde i pogledajte kolekciju!

***
 Every spring i wear fringes for no reason! Maybe i am inspired by the weather here, the wind and the sun! Or simply i am addicted to Coachella! Music festival where we have great music but we also have to pay attention of what to wear if we go there! I know its a thing now, and i have to say i totally love it! It became a great place with a great style and culture and music finally! H&M have a new collection about it so if u are with me, u have to see the entire spring and coachella collection click here to see more! 


Drago mi je da vam se dopao predhodni post, par vas mi je slalo poruke na instagramu na koje nisam odgovorila jer mi se sinoć resetovao telefon, ali mi je drago što ste podelili i neka vaša zapažanja o tome!

I am very glad that u like my previous post, a few of them were sending msg on instagram and i sorry i couldn't answer to u all, last night my phone almost died, and i have to restart it, but over all i am so glad u share your stories too on the blog! And thanks for that!

14 comments:

  1. Super post draga.
    Bas sve lijepo objasnjeno,samo tako nastavi.
    a.Odlicna ideja za ovaj post,sto ja inace nemam bas mnogo maste al opet se dosjetim i pisem
    Ako moze zaprati me i ako zelis pogledaj zadnji post draga.
    P.s pratim te i veliki pozdrav ti saljem draga.

    ReplyDelete
  2. Prosto predivan post, preslatko mi je bilo da ovo pročitam! <3 Inače mislim da tvoj blog od samog početka ima mnogo stila, a ovaj logo je samo ukras, da odgovara osobi koja stoji iza njega. <3

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow this look is amazing!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. Baš mi se sviđa ova kombinacija.
    P.s. Vrlo su ti zanimljivi razlozi zašto si baš tako nazvala blog :))

    http://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Isidora moja draga, predivna kao i uvek! Zanimljivo mi je to sto imas totalno drugaciji stil doevanja od mene, ali me uvek inpresioniraš istim. Inače, pratim dugo tvoj blog i par navrata sam se zaista zapitala cemu bas ovakav naziv bloga, koji mi je beskrano simpatican tako da sam se bas obradovala ovoj temi, u zelji da napokon saznam i dobijem odgovor na svoje pitanje. Veoma simpatično objasnjenje, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao draga :) hvala ti zaista, svaki tvoj komentar je iskren i uvek uvazim kada nesto kazes. Istina niko nije preterano skapirao moj naziv, mislili su da sam samo spojila dve reci koje voilm. inace kada sam prvi put htela da napravim blog prva sam zauzela to ime, ali nisam znala sta dalje. Onda je blog cekao par dana dok nisam nasla nekog da mi pomogne sa temaama i postavljanjem bloga, onda sam videla poruku od zene koja se bavi prodajom pudlica da uklonim sovj blog kako joj moj blog ne bi stalno iskakao kada je ljudi traze za prodaju pasa :D Naravno nisam to uradila a ni nju vise ne vidjam na googlu!

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. I love your new logo. It was great reading the story behind it. Agree, poodles are definitely so elegant. Thank you for sharing. I love the fringe jacket. Reminds me of coachella. You totally nail the boho chic look with this out. You look fab as always.

    XoXo
    Nikki
    www.nikkilivinglife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you my dear Nikki! I love your lovely comment :)

      Delete
  8. super mi je logo :D jako slatko
    i odlična jakna, jako mi se sviđa :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Hello,How do i contact you for a review?
    I can not find your contact info

    ReplyDelete
  10. Sve pohvale za novi logo, a inače tvoj naziv bloga mi je savršen i originalan. Rese obožavam i to baš u ovako nekom boho festivalskom fazonu.
    Lep dan ti želim

    ReplyDelete
  11. Predivan post kao i ti. Što se tiče autfita moram izdvojiti, opet i opet :D, tvoju jaknicu i torbicu. Stvarno sam oduševljena. Još u ovom postu se bolje vide nego u prethodnom tako da sam prosto očarana ^_^

    Moj mali kutak

    ReplyDelete