Sunday, April 30, 2017

Low Pumps

    
Zdravo drage moje poodle :)
Pre nego što počnem sa ovim postom želim da vas pitam kako vam se dopada novi izgled bloga?

Za sve promene zaslužna je Jelena sa bloga coturecase i moj momak koji je uskočio za par detalja  posle. Na blogu se nalazi moji kontak email, zatim odeljak o meni i moja najčitanija rubrika top 5 postova!
Puno smo truda svi uložili u ovo tako da bih baš volela da čujem vaše mišljenje, moj cilj je bio da blog bude pregledniji za čitanje kao i da više ima mog ličnog pečata, za koji se Jelena posatarala bez greške!

Što se današnjeg autfita tiče u ovoj prolećnoj sezoni nikako ne mogu bez klasičnog para baletanki sa trenutno jako aktualnom blok štiklom. Siva je jedna od mojih omiljenih boja i jako je funkcionalna jer idealno ide uz svakodnevne kombinacije, a to je nešto što meni odgovara! Uz njih sam obukla farmerke i košuju na pruge (helooou ono koliko sam očigledna) ali šta ću. Da autfit ne bude baš jednostavan obukla sam majcu koja je jako smela, osim što je providna ima i zlatne detalje u vidu bodlji koji ovaj autfit čine smelim!
***
Hello my dear poodles :)
Before I even start with my post i just want to say how happy and relife I am looking at my blog design! My dearest Jelena who runs her own blog coturecase has helped me so much! And ofc not to mansion my dear boyfriend who was also helped with some details on the blog. You can now see about me and contact information on the top. Also I have my top5 posts as well.

We spent a lot of time for redesigning and I would like you to tell me what do you think of a new design!

In this spring season i can`t go without a pair of classic block heel flats that I simply adore! They are in trend right now and I love them! Gray is I think such an ultimate color bc it goes with almost anything and that is something I like! I wore a basic pair of jeans and stripes t shirt (i know how convincing). And i also add see-through golden blouse with golden spikes just to make my look more vibrant and edgy!


http://www.rosegal.com/vests/stylish-scoop-neck-studded-embroidered-mesh-tank-top-for-women-485325.htmlhttp://www.hm.com/us/product/62219?article=62219-E&cm_vc=PRA1#article=62219-Ehttp://www.hm.com/us/products/ladies/shirts_blouses?colours=blue


19 comments:

  1. Odlično izdanje, draga! I bilo mi je veliko zadovoljstvo da sa tobom radim na ovome. 💞

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. odlicno iygleda blog ja sam odusevljena bravo za vas!!!! dopadaju mi se baletanke iako nisam fan istih.

    ReplyDelete
  3. Moram reći da sam oduševljena tvojim novim izgledom bloga, i to u potpunosti. Nije previse izmenjen, a opet je sasvim osvezen, i jako mi se dopada sadasnji dizajn! Pohvale kako tebi, tako i tvojim pomocnicima! Inace kada je ovaj autfit u pitanju, pomalo je naocian, nesvakidasnji, a opet veoma atraktivan i jako moderan, a pored toga, sjajno ti stoji, zaista nemam nikakvih kritika! Cak i ove baletanke fino izgledaju na tvojoj nozi. Odlican post draga Isidora.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 Drago mi je da ti se dopada diznaj!

      Delete
  4. I am absolutely loving your outfit!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  5. Joj kako si mi slatka sa ovom frizurom 😊
    Outfit mi se zaista jako svida, torbica pogotovo 😀

    MMara

    ReplyDelete
  6. I love your outfit! You look great Isidora! :) xx

    ReplyDelete
  7. Baš lep post, ti si prelepa kao i uvek 💙💙! Jako mi se dopada novi izgled tvog bloga, zaista opravdava trud koji je u njega uložen 💙💙! Divna si!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Andjela! Jako mi je drago da cujem pozitivne kritike kada je dizajn bloga u pitanju!

      Delete
  8. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Outfit je preeedivan,a sam izgled bloga je jako primamljiv i meni se lično puno sviđa!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala t i puno Belma jako sam srecna sto ti se dopada! <3

      Delete
  10. Prelep autfit.. i predivna torba ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. This look is amazing! I love the bag. Xx.

    My last post here: http://isntavxguearticle.blogspot.com.es/2017/05/met-gala-2017-los-looks-mas-comentados.html

    ReplyDelete
  12. Cool post and photos are very beautiful! <3
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  13. Torbica i kosulja su divne, stvarno nemam reci. Pogledaj moj blog ako zelis, pratim te :* mybeautydiary123.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Blog ti zaista sjajno izgleda i kategorije su više nego dobre. Takođe, ovaj outfit je baš po mom ukusu, posebno cipelice i ova fenomenalna bluza.
    Ljubim te

    ReplyDelete