Tuesday, April 11, 2017

My top 5 Modal-blend jacket

Zdravo drage moje pudle :)
Ako me pratite na ostalim društveni mrežama onda znate na kakvim sam mukama u ovom periodu. Polenske alergije su nešto što svake sezone iznova i iznova jedva preživljavam! Nos mi  je uvek otečen i oči mi stalno suze tak da mi je jako teško da budem napolju. Oni koji imaju alergiju znaju o čemu pričam!
Nedavno sam kupila ovaj model kaputa u HM-u ali su ga nravno skinui sa sajta, tako da nažalost ne mogu baš isti da linkujem.
Meni se ovaj model veoma dopada jer je pre svega praktičan i oversized što obožavam! Blend stoji u nazivu ovog modela i predstavlja blendanu tkaninu od koje je napravljen kaput, koji ima svilenksati odsjaj na suncu. Moj je na jedno dugme ali ga najčešće nosim otkopčanog. Idealan je za vreme rano proleće ili za dnevne varijante kada nije toliko toplo a vetrovito je. Rukavi su kratki ili 3/4 a naravno linkovaću 5 sličnih gde ih možete nabaviti!

Hello my dear poodles :)
If u follow me on social media then u definitely know in what pain I am when it comes to spring. Yes i have pollen allergy. My skin is itchy and my noise is bigger then it should. Everyone who has the same ishues as me, u know what I am talking about!
I have recently both this coat in HM but they dont have it on website ofc so i cant link my.
I like this model so much; it oversized that i like too!Mine has just one button but i usually wear it unbutton. This model called blend jacket or blend coat is made because the material; its slightly shine and has silky reflection on the sun. So its very elegant! The sleeves are short or 3/4 size. And ofc i will like my top 5 here!

1. HM
2. HM
3. HM
4. STRADIVARIOUS
5. BERSHKA

xx Isidora
 

32 comments:

  1. Mnogo mi se dopada kako ti stoji ovaj model kaputa, a o boji da ne govorim. Još jedan sjajan post iz top 5 rubrike! 💞

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. The jackets are beautiful!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  3. Super post draga

    Zapratila sam te ako zelis uzvrati

    ReplyDelete
  4. Jaoo *-* kaupitc je savrsen. Bas mi se svidja.

    Charming Coco

    ReplyDelete
  5. cool <3

    -------------------------
    Http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  6. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#401). Would you also like to follow each other on bloglovin?
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  7. your Outfit is so on Point,
    love it :D

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  8. Sjajan post, a još sjajniji blog!

    XOXO, Lena

    https://unicornsfashionnbeauty.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. verujem da si prosla kor pravi pakao kad su alergije u pitanju!
    prelepa si i samo tako nastavi inace mnogo mi se dopada ovaj kaput, nazalost nisam ga pronasla juce u hm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, ja sam zato i napisala gore u postu da sam ga nasla u kutku sa popustima. Nisam planirala kupiti oversized kaput ali kad sam videla njega morala sam da ga probam!

      Delete
  11. Vidjela sam već sliku na instagramu. Odličan mi je kaput ali i vesta i torbica! :)

    https://nikolinahajdinic.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. Priznajem da je kauput savršen, ali mi je za oči zapala i divna torba. I ona mi se mnogo dopada, a ti si predivna. Sjajan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Kaput je presavrsen i jako mi se svidja kombinacija! Zapratila sam te <3 Pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopadne,novi post je objavljen : http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Presavrsen kaputic.. ^_^ slucajno sam naisla na tvoj blog i bas mi se dopao ^_^ ja sam nova i zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog i zaprati ako ti se dopadne, takodje bi mi dobro dosli i saveti ^_^ https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao draga, drago mi je da ti se dopao blog na prvo gledanje, sto bi se reklo. pUno ti hvala na pracenju a ja cu ti rado uzvratiti :)

      Delete
  16. Super je i to baš zato jer je oversized. Deluje baš atraktivno i zgodno za kombinovanje. Nadam se da te alergija bar malo prolazi i da možeš da uživaš u uskršnjim praznicima.

    Cmokić

    ReplyDelete
    Replies
    1. da i ja se nadam! Ranije sam se plasila da kombinujem velike kapute ali sto ih vise nosim to mi se vise svidjaju! <3

      Delete
  17. Pollen allergies are the worst. Hope you feel better soon. H&M has the best jackets for a great price. You styled this perfectly and I love the color.

    Xx
    Nikki
    www.nikkilivinglife.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. so sweet of you my dear! I couldn't agree more about HM! I always found something in their stores!

      Delete
  18. Replies
    1. hvala! torbica je iz wholesale7 linkovala sam je u nekom od predhodnih postova!

      Delete
  19. Happy Easter! It sucks that you have hayfever, hopefully it passes soon! :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Its just an alergy but it will get better i hope! Thanks my dear! xx

      Delete
  20. Beautiful jackets!I love your bag! Hope you had a good Easter!

    http://www.fashionablyidu.com/2017/04/a-bouquet-of-florals.html

    ReplyDelete
  21. I really love yout looK!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/2017/04/rosegal-peacock-blue-dress-wishlist.html

    ReplyDelete
  22. Draga, moram priznati da te jaako dobro razumijem ali, na sreću, mene je to prošlo i sada uživam u svim godišnjim dobima. Pokušaj da potražiš sprej za nos Flixonase (ima veliiki zeleni zatvarač). Meni je doosta pomogao. Je malo skuplji od ostalih, ali je cijena neuporediva sa onim osjećajem slobode :D. Što se tiče kaputića, meni je predivan i moram priznati da ti jako lijepo stoji.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete