Thursday, May 11, 2017

7 Random Facts About Me Tagg

Zdravo drage moje poodle :)
Ovaj post će biti malo drugačiji od ostalih, a reč je o Versatile Blogger Award-u u kome ću reći 7 činjenica o meni a za koje nadam se niste znali. Pre nego što počnem želim da se zahvalim blogerki koja me je adovala a to je Šehada
***
Hello my dear poodles :)
This post is going to be 7 facts about me tagg or the very known Versatile Blogger Award tagg where I will tell some random facts about me that you dont know. Before I start I just want to thank Sheada for nominated me!

ps. Ako niste znali ja imam deo o sebi na mom blogu, skoro sam updejtovala pa pogledajte ovde
ps. If you didnt know i have updated my aboutme status make sure you check that out here
  1. U prirodi sam jako stidljiva osoba, nekada se toliko uplašim da mi glas zadrhti
  2. Volim pse!!! mačke volim mnogo mnogo manje, volim životinje i ne jedem meso
  3. Ne volim da se kupam u bazenima jer znam da ljudi piške tu, fuuuuj
  4. Jedem samo saldolede iz meka jer su mi ti najlepši i to sa duplim prelivom
  5. Verujem u ljubav na prvi pogled i romantik sam
  6.  Ne gledam horor filmove NIKADA
  7.  Omiljeno cveće su mi Lale i božuri
I to su 7 činjenica o meni nadam se da vam se dopalo!
*** 
  1.  I am very shy person, sometimes I worry that my voice trembled
  2.  I love dogs!!! I like cats a lot much less, I love animals and I do not eat meat
  3.  I do not like to swim in the pools because I know that people pee there iuuuu
  4.  I only eat Ice cream from McDonald's because its my fave and always ask for double dressing
  5.  I believe in love at first sight and I'm romantic
  6.  I do not watch horror movies EVER
  7.  My favorite flowers are tulips and peonies
And there you go 7 random facts about me hope you love it!!!
Nominovane osobe ne moraju da urade tag a ako se odluče da urade moraju da napišu ko ih je tagovao i svakako moraju nastaviti ovaj krug  :)
Irena
Kristine
Caramella
Mary
Samira

If you like do this tagg and keep the circle up, dont forget to mansion my blog before you start  :)



19 comments:

  1. Thanks for the interesting post!
    Have a nice day)
    Kisses
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  2. I also find horror movies freaky and not something I would enjoy. I'm more of the romantic type of movies.
    Great getting to know you better!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  3. Kad su horor filmovi u pitanju, ne mogu da spavam noćima posle njih i jednostavno ne mogu da ih gledam. "Poslednja ekskurzija" je najbolji način da me preneraziš ubedljivo. :S
    Meni su suncokreti omiljeni, a na drugom mestu ruže, božuri na trećem. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hvala što si se odazvala i uradila ovaj tag. Lepo si nam prikazala sebe i mislim da si stvarno jako interesantna osoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi puno sto si me tagg :) drago mi je da ti se dopada post <3

      Delete
  5. Da li je moguće da možemo biti ovako slične :D. I ja sam jaako stidljiva osoba, iako se trudim potisnuti to i sakriti svojom pričljivošću (pošto obožavam da pričam :D). Obožavam pse mnogoo više nego mačke i nisam ljubitelj mesa (ne mogu reći da ga ponekad ne pojedem ali to ono samo u specijalnim prilikama i to u malim količinama. Najčešće jedem salate :D) i ne volim da se kupam u bazenima :). Jedino što volim su horori i to samo ako nisu oni teški paćenički, ali ni njih dugo nisam gledala.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaa pa vidi stvarno :DD e bas mi je drago, na prvi pogled ni ti ne delujes stidljivo, ali ti vesto kao i ja to dobro sakrijes svojojm pricljivoscu :) Isto je i sto se mesa tice, jako retko i u malim kolicinama! :*

      Delete
  6. bas super! puno sam saznala o tebi :D


    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/2017/05/bright-yellow-dress.html

    ReplyDelete
  7. This is a really lovely blog post! I also love ice cream from McDonalds although I think it's a bit different in England :) xx

    ReplyDelete
  8. Hvala puno draga na nominaciji :) <3 drago mi je sto smo saznali nesto novo o tebi :* imamo bas dosta slicnosti <3 <3 <3
    Lepojkica i mama

    ReplyDelete
    Replies
    1. E drago mi je :) nadam se da ces uraditi i ti ovaj tag pa cemo da videti i saznati nesto novo o tebi :)

      Delete
  9. I also like dogs and don't like pools :)
    Hugs,
    Christine

    ReplyDelete
  10. Slika ti je prelepa, odličan post ♥
    Pratim te, ako želiš poseti moj blog :)
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno! Poseticu tvoj blog i uzvratiti follow <3

      Delete
  11. Ne izgledas mi uopste kao stidljiva osoba xD nisam to ocekivala...I hvala ti na nominaciji, ne znam da li cu uraditi ovaj post :D ako mi padne nesto na pamet

    www.infashionchains.com

    ReplyDelete