Saturday, July 1, 2017

Denim Skirt with Ruffled Hem


Zdravo drage moje poodle :)
Obećavam da ću se vratiti u svoj raspored postova, i to dva put nedeljno! Samo ne znam kojim danima to da bude, imate li vi neki predlog?
Drago mi je da vam se dopao predhodni autfit, svi ste komentarisali da je super urban ali i komforan autfit, što mi je jako drago, jer je to bila i poenta. Ne mogu da dočekam da odem na more, idem krajem Avgusta tek, ako se nešto ne promeni, u Grčku, u mesto koje se zove Vrahos, nalazi se pored Parge, Da li je neko bio tamo i kakva su vaša iskustva, molim vas naišite mi.
Što se današnjeg autfita tiče, svi znate koliko ja volim karnere i koliko sam opsednuta! Napokon sam našla jednu super suknju, koja je sad na sniženju u Bershkoj, jednoj od mojih omiljenih radnja. Ako živite u Beogradu ili ste nameravali da posetite Beograd, trenutno su sniženja u svim radnjama tako da znate! Sandale su kupljene ovde
***
Hello my dear poodles :)
I promises that i am gonna be back in my post schedule, two times a week, but I am not sure about what days should I post, do you know?
I am very happy to see that you loved my previous look,  i read the comments and they are saying how urban and comfy that looks, so I am glad to make that point. I can wait to go to the vacation, I am going to Greece this August, in the area called Vrahos beach, it is near Parga place. Does anybody been there, if so, pls leave me some info about it.
About today's outfit; U all know how crazy I am when it comes to ruffles! I love them on every single piece. So I was very exited to buy this skirt from Bershka. It is now on sale, and that makes it even better!

















https://www.bershka.com/rs/woman/clothes/skirts/denim-skirt-with-ruffled-hem-c1010224056p101069539.html?colorId=428https://www.bershka.com/rs/woman/clothes/tops/technical-sports-top-with-tulle-back-c1010224053p101050043.html?colorId=250






26 comments:

  1. Znaš i sama da mi se ova kombinacija mnogo sviđa, volim kako ti stoji plava boja! I sviđa mi se kako jednu tako upečatljivu tašnu nosiš na više načina i svaki put je savršeno uklopljena! To je primer kvalitetne investicije u neki komad. :D


    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je! Narucito kada su torbe u pitanju ✌️��

      Delete
  2. Preslatka, kao i uvijek! Drago mi je što ćeš vratiti raspored postova i što ću češće gledati tvoje savršene kombinacije! *_* ♥

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Predivan post, draga! Tvoj outfit mi se mnogo svidja. Suknja je predivna, iako ja ne volim bas mnogo da ih nosim jer se ne osjecam opusteno a i ne umijem da se ponasam kako treba hahah

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da čudno zvuci, ali i ja se osećam isto u svakoj suknji. Ova je nekako još cudnija po tom pitanju jer je secena sa strane, tako da, recimo, moram sedeti samo na toj strani koja nema duboki rez 😌

      Delete
  4. This denim skirt is so cool and I love your bracelet!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  5. Jako lep post, draga. Outfit je predivan kao i suknja. Hm, kojim danima bi mogla da pišeš. Možda sredom i subotom, ili četvrtkom i nedeljom. Ti odluči.

    laAdda | Pregled juna

    ReplyDelete
  6. E to sam se pitala, ja se premisljam za sredu i subotu! Hvala ti puno sto si predlozila raspored posta 🙏😘

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. Jako si lepo uklopila majicu i suknjicu. Suknjica mi je baš onako slatka,posebna. Sandalice su isto lepo uređene baš slatko sve u svemu.
    Novi post --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html ♥

    ReplyDelete
  9. Outfit je predivan. Dopada mi se model suknjice, ali ovu boju džinsa nikako ne volim. Uz to, jako dobro ti stoji.

    ReplyDelete
  10. Predivne fotografije ^^
    Zapratila sam te, uzvrati <3 <3 <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zaista je predivan outfit! Ova suknjica mi je tako presavršena! ♥

    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Hello,

    Beautiful look !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    ReplyDelete
  13. You look pretty: D
    Very nice skirt <3

    Follow me? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Slike su predivne! Suknjica je jako lepa :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. Amazing outfit!! Looks good on you!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WHAT TO WEAR IN PARIS
    DON'T MISS: FLORAL ROMPER & ICE CREAM

    ReplyDelete
  16. Such a cute look. The bag and skirt are so quirky!

    www.jeannieinabottleblog.com

    ReplyDelete
  17. Nice outfit!! Love the short, that is sooooo beautiful!!

    ReplyDelete
  18. Preslatka je suknjica i mozes bas lepo da je kombinujes uz razne bluzice.
    Cmok

    ReplyDelete