Wednesday, July 5, 2017

Top 5 Pineapple Embroidered Tops


Zdravo moje drage poodle :)
U nekom od proletnih postova sam pisala za ananas i kako će sigurno i ove sezone biti veoma aktualan. Ispostavilo se da sam bila u pravu. Ako ste me pratili na IG možda ste na storiju videli kako sam došla do ove majice koju nosim na slici. Naime, ne morate troštit para za baš ovaj autfit, jer je ustvari ova majica moja lična kreacija. Kod lokalnih kineza (a imate i u H&M-u Bershkoj i sl.) sam kupila ovaj ananas, a takođe postoje i druge mnogo zanimljive aplikacije. Stavila sam ananas na majicu, preko toga običan beli papir, i peglom prešla preko. Za 40sekundi to se zalepilo na moju majicu i voila! Eto trendi majice. Predlažem svima da se malo poigraju sa ovim, čak ne samo što je pristupačnije, nego je i lepše da stavljate aplikacije koje se vama dopadaju. Ako ste raspoloženi možete mi i ovde u komentarima ostaviti slike jer bih želela da vidim kako je i Vama ispalo. Ja sam bila poprilično ponosna na sebe, a kao da sam ne zanm šta uradila. U pranju se aplikacija nije skinula, mislim da je to isto važno da napomenem. A u ovih pet linkova ostaviću vam gde sve možete kupiti ovakvu majicu. Takođe, hvala onima koji su mi pomogli da se odlučim za raspored mojih postova, odlučila sam da to budu dva dana na slovo S; sreda i subota :D 


Hello my dear poodles :)
In some of my early blog posts I remember I wrote about pineapple trends that I like. And I was wright, pineapples are really a thing now. If you follow me on IG then u know how i make this awesome shirt! If not, then here is what I did: I bought the little pineapple applique from the Chinese local store (but you can also find any applique in Bershka, H&M...) I put the pineapple on the T shirt that I already have  in my wardrobe, then I put simple white paper on top and gently ironing all that in about 40sec. Then it is all done. You have your own custom made T shirt. It was so big to me like I do something extreme!! But not that its essay and fun to do, its creative because you can also put more applique in your t shirt and create a fun one (let me know if you did pls i wanna know how was it)! And after washing the pineapple stayed :) And thanks those who suggest to post 2 times a week and help me decided witch days! My posts are going to be every Wednesday and Saturday from now on! 


1. Pineapple Iron applique TOP SHOP
2. BOOHOO
3. SHEIN
4. Pineapple Iron
5. ROMWE

28 comments:

  1. Ova sa SheIn je identična tvojoj, bez zezanja! :D

    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
  2. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlican post.Stvarno si se potrudila i izvrstan izgled bloga.Izasla su 3 nova posta pa cekam na tvoj komentar,i da li ti se svidja...

    ReplyDelete
  4. Great post dear! ♥♥♥
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/07/rose-garden-portland.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ReplyDelete
  5. I love the skirt very much :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    ReplyDelete
  6. Presklatka majčica! Super ideja, jer ću i ja morati da osvežim tako moju garderobu. ne samo da izgleda preslatko, već je i zaista predobro imati majcu sa takvim sitkerima. Oduvek sam ih volela, i ova ideja nateraće me da ih zavolim još više ☺

    teen-scorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste! Na tu ideju sam slučajno došla jer sam u radnjama cidjala stikere koji mi se ne dopadaju toliko da bih sad kupila tu stvar. Ovako možeš sama da je kreiraa i imaš svoju ličnu ideju na sebi!😻 Ako budeš probala obavezno pokaži!

      Delete
  7. Preslatka majica <3 bas ti je dobro ispalo ;)

    ReplyDelete
  8. Perfection! Love this look! Kisses !!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  9. The T-Shirt is super cute.
    Happy weekend.
    Love, Esther

    https://lifestyle-tale.com

    ReplyDelete
  10. Obožavam ananas kao voćku tako da mi neće smetati ni kao modni detalj :D

    ReplyDelete
  11. I love pineapples!!! Such a perfect outfit as well!
    xx Leah

    www.fashtrav.com

    ReplyDelete
  12. Beautiful look <3
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  13. Lovely tee and cool denim skirt!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    ReplyDelete
  14. Cute outfit!! The top is so cute, I love that!!

    ReplyDelete
  15. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    ReplyDelete
  16. fantastic look love the look
    https://retromaggie.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  17. Such a simple cute top, love the skirt you have styled it with.
    Nistha
    https://www.fashionistha.com/carrying-some-drama-in-sleeves-to-work/

    ReplyDelete
  18. This is a really cute shirt and the skirt is nice too.

    www.busyandfab.com

    ReplyDelete
  19. Your outfit is really cute! :) xx

    ReplyDelete
  20. So cuute! I love your top <3 I'm following your blog.
    The Fancy Cats

    ReplyDelete
  21. Obozavam ananas print! Cak sam nabavila i kupaci sa ananasima :-)
    Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno jedav cekam da vidim tvoj post :D Ja obozavam ananase :)))

      Delete