Thursday, August 10, 2017

Top 5 Lace-up sandals with jute platform


Zdravo drage moje poodle :)
Ovaj post izlazi dan kasnije, nadam se da mi ne zamerate!
Na mom instagramu sam skoro pričala o sandalama koje sam dobila od obuće šafran. Ja sam i prošle godine pisala koliko ih volim, jer po nekom mom skromnom mišljenju, ubrajam ih u rang sa dajhmanom ako ne možda su čak i iznad njih!

Ovo su prve koje sam Vam pokazala, znam da sam rekla da sam prava seljanka što volim i što sam uzela i zlatne i srebrne, ali ako leti te boje neću nositi ostaje mi samo nova godina, a to je svakako sad daleko. Ove prve koje sam dobila su veoma udobne, imaju vazdušasti uložak, što nisam očekivala uopšte. Jednom kad ih probate, nećete hteti ništa drugo da nosite. Pluta je jako lagana a oivičene su i belim djonom tako da ih to čini idealne za elegantne i svakodnevne kombinacije.

Takođe, prepoznajete li haljinu? Nju sam dobila od Gamiss-a. Biće i detaljnije o njoj, a do tada, pogledajte moj vodič za ovakve letnje sandale na platformu u mojoj top 5 listi:


Hello my dear poodles :)
This post is late one day pls dont judge me :)
On my Instagram I was recently talking about these beautiful summer sandals that I got from Italian brand called Safran. I wrote about them last year, when everybody asked me about my sneakers. In my opinion they are way better from daihman. 

The first one that i showed you are golden pair, i have silver pair too. Bc I am shoe addict and why not..I mean.. When I supposed to wear shiny metallic shoes..summer and NY eave, and NY eave is so far from now. These ones are so comfortable (although they have 8cm platform high) and they also have air stem inside so that makes them so fluffy and cozy to wear on a daily! Jute is also so light nad I like that they have a white strip so that little extra detail I live for! They are great elegant sandals and also great for everyday too!

Also do you recognize the dress? Its from Gamiss. I prepare a detail review on my blog soon, but until then, pls take a look on my top 5 summer platforms with jute:

1. OBUCA SAFRAN (these are mine linked)
3.PULL&BEAR (another one)
4. ASOS





8 comments:

  1. Seljanka što si uzela dva identična modela u različitim bojama? Ma daj, šta onda reći za mene koja ima dva identična ranca u različitim bojama i ko zna šta sve još? Opušteno, draga, divno ti stoje! <3

    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
  2. Ja obožavam obuću šafran! Zaista su jako kvalitetni i onako baš uživam u svakim čizmama koje tokom zime kupim. Prošle godine kupila sam neke prelepe čizme i oduševljena sam i dalje njima znači šafran obuća je mnogo kvalitetna jedna od moje omiljene obuće,tj. marke. Mnogo mi se sviđaju sandale i baš su kjut. Takođe sviđa mi se što mogu ići uz većinu kombinacija. ♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/nasmejte-se-svetu.html

    ReplyDelete
  3. Interesantna kombinacija, draga Isidora! Sandale su vrh, zaista po mom ukusu! Obozavam tu vrstu platforme! Takodje bih se slozila sa tobom u vezi obuce Safran, zaista veoma kvalitetna roba, po povoljnim cenama. Haljinica je predivna, lepo ti stoji, jedva cekam post o njoj.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  4. Great post and wonderful picture, dear! xx

    My last post here: http://fallingforvogue.blogspot.com.es/2017/08/zaful-wishlist.html

    ReplyDelete
  5. The sandals are so cute and so is your bag and whole look. I love the dress.

    http://www.fashionablyidu.com/

    ReplyDelete
  6. Your dress is awsome! I love it because I have the same in my wardrobe :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    ReplyDelete