Wednesday, July 26, 2017

Cold shoulder top

Zdravo drage moje poode :)
Nadam se da ste primetili da nisam toliko aktivna na društvenim mrežama u poslednje vreme, a razlog tome je što sam se razbolela. Drugi razlog je što nisam prošla na intervju za posao. Ovo sam odlučila da podelim sa Vama jer ponekad i kada se trudite 110% neke stvari nam jednostavno nisu suđenje i još volim da kažem jednu kinesku izreku, koja je ujedno i moj moto a glasi „ko zna zašto je to dobro” 

U nekom sam blog postu čitala nečiji tag (ne sećam se kog koga neka se sam prepozna) i zadnje je bilo da li imaš neki citat da podeliš, eto sad se mogu nadovezati da imam. Jako sam se nervirala zbog posla ali dečko mi je rekao da nemam ništa od toga. Vidite ja smatram da imam, mnogo mi lakše pada da me neko uteši rečima oni su kreteni ili tako nešto, znam da je bezveze ali tako se bolje osećam. Samo kada Vam se drugarica požali na nešto slobodno, pljujte po toj osobi, sigurna sam da će joj biti lakše, čak iako nemate veze sa tim.

Moda me čini srećnom ali nekada nemam koliko bih htela da kupim stvari, zato čak i samo razgledanje pomaže. Slučajno sam tako našla farmerke koje se u mojoj listi želja nalaze još od 3.maja, samo što su sad 70% jeftinije tako da sam uzela dva para, tamne i svetle. Mojoj mami je to ne primetna razlika ali meni je itekako vidljiva. U maju su bile preskupe a posle su ih povukli iz izloga, da bi par meseci kasnije, vratili ono što nisu prodali. I eto, ko zna zašto je to dobro bilo tada a sada kada sam ih kupila mogu da kažem da znam zašto je to dobro. Ko zna, možda mi se kasnije posreći i za ovaj posao.
Nadam se da sam Vam dala jedan inspirativni post i da ne zamerate što slika nije najboljeg kvaliteta, jer sam bolesna i svako naprezanje me dodatno umara.

Hello my dear poodles :)
I hope you noticed that my presences on social media is not so active lately that's bc I got sick. And second reason is I didn't pass the job interview. I waned to share this with you bc sometimes only if you give 110% of yourself  its not enough and its not your fault. Sometimes things got worse and you can do nothing about it, its just meant to be, as I would love to say. There is one Chinese quote that I really love who knows why that is good

I remember how upset I was, and my boyfriend tells me dont stress you have nothing to do with it. And I think i have! You see, although I technically really have nothing to do about it, I`d rather prefer something more like: yes they are totally morons for not hiring you or something like that, I feel much better. Even if I had a fight with someone and my friend has nothing to do about it, I would feel much more entertain when he or she tells something in my advantage, funny I know.

Fashion is also something where I feel so good. I love to shopping and sometimes I dont have as much money as I waned for the new clothes so I make my wish lists or I window-sopping. It is so relaxing! And that day at sales, i suddenly saw my jeans from may wish list. They were on 70% sale now! So i get 2 pars. One light and another darker denim, my mom says they are the same and that was a waist of money but hey, its my money and I see the difference lol! I want to say, earlier this year I didn't have that money, and who knows why but a few months latter they bring them again in store for half price! You newer knows why something is happening against your will, maybe its going to pay off latter, you can newer know!
I hope this was inspiring post for you and that you dont mind me for posting this low quality photo on the blog, I am sick and this was the best that I can do in order to keep my consistency here. 






17 comments:

  1. Stvarno je lijepa bluzica,slažem se sa tobom da moda,shopping znaju pomoći i opustiti,kao i svaka riječ utjehe... Super post!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. u posljednje vrijeme obozavam blutw kojima su otvorena ramena,.. ova je pun pogodak i odlicno ti pristaje

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Iz samidresses je ali nisam joj mogla naći link!

      Delete
  3. Your blog is really interesting! You inspire me! Keep on with your attitude!

    ReplyDelete
  4. You're awesome! Love your look! Your blog is really interesting! Keep on with your positive attitude!

    ReplyDelete
  5. This top looks great on you!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    ReplyDelete
  6. Jako mi je zao zbog toga posla. Nadam se da ces kod sljedeceg imati vise srece!
    Kosuljica je jako lijpa :)

    myfirsttext.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Simply Beautiful! Love your top!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  8. I really like this top!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    ReplyDelete
  9. Žao mi je zbog posla želim ti puno sreće za sljedeći !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete
  10. hi, i'm new follower of your amazing blog, can you follow mine too?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Thanks <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  11. Ja sam ta koja je na kraju posta stavila ono za citat.. tvoj mi se svidja i ziva je istina. Zao mi je za posao, puno srece sledeci put. Inace outfit je prelep, pogotovo mi se svidja ova bluza.

    ReplyDelete
  12. Samo hrabro i glavu gore. I ja često kažem "ko zna zašto je to dobro". Uz to, kako sam mini čovjek često se susrećem sa tim osjećajem kupovine i do 80% niže od one koja je bila. Pa tako često znam da kupim hlača i hlača za 5€. Ima li šta ljepše :D.
    Što se tiče posla ne mari za to. U našoj državi je to sasvim normalno da se ne cijene oni koji nešto vrijede već oni koje ima ko da preporuči, a nikada se ne znam možda ti upravo ta odbjenica učini uslugu pa da dobiješ nešto bolje :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
  13. Ne vidi se uopste draga. Divna bluzica, obozavam cold shoulder modele. Samo napred i bravo sto se drzis te izreke u zivotu. Tako i treba :-***

    ReplyDelete